وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

محسن سرخو در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال آینده اظهار داشت: بر اساس قانون تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر اساس نرخ تورم در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حقوق بازنشستگان ۲۵ درصد افزایش یافت، گفت: بودجه سازمان تأمین اجتماعی در هیأت مدیره سازمان در حال بررسی است و به زودی برای تصویب نهایی به هیأت امنا ارسال خواهد شد.

سرخو درباره میزان بودجه سال آینده تأمین اجتماعی گفت: بودجه ارائه شده بالغ بر ۵۸ هزار و یکصد میلیارد تومان است که عمده‌ترین منابع درآمدی این بودجه از محل حق بیمه‌ها تامین می‌شود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش‌بینی شده است ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع دولتی به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تا پایان سال جاری ۹۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است، گفت: این مبلغ فقط برای تعهدات دولت تا پایان سال ۹۴ به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود که با پرداخت دولت بودجه سازمان به ۵۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته سرخو ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی دولت به تأمین اجتماعی در سال آینده پرداخت می‌شود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: اصلی‌ترین سازمان تأمین اجتماعی تکالیف قانونی است که ۶۲ درصد بودجه سال ۹۴ را در بر می‌گیرد.

نظرات  (۳)

سلام.بازنشستگان نیروهای مسلح افزایش حقوق دارن؟؟پس چرا ماه فروردین 94این افزایش اعمال نشده؟
سلام بلزنشستگان کشوری خیلی فقیر وبی بضاعت هستند اقای تدبیر وامید
باسلام اقای رئس یا همکاره تامین اجتماعی اخ این چه عدالت است که ما طبق قانون کار وبا پرداخت حق بیمه  قانون کارخانه و بیمه تامین اجتماعی بازنشته شده ولی تنها مزایا عیدی هرسال است باید طبق کارمند های دولت  عیدی بگیریم ویا افزایش سالیانه حقوق با کارمند ها بگیریم در صورتی که انها چندین مزایا در کنار حقوقشان مگیرند و چرا نباید طبق کارگرهاحقوقمان اضافه شود لطفا اقدام کنید