وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 93

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در راستای تکمیل ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از کلیه متقاضیان واجد شرایط در استان­های مذکور در اطلاعیه شماره2 که آمادگی ایجاد دفتر و ارائه خدمات مورد نظر را دارند، دعوت به همکاری می نماید. مهلت ثبت نام  از مورخه 19/10/1393 لغایت29/10/1393 به مدت 10 روز می­باشد. ثبت نام فقط از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir انجام می شود.

  •  اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره 3 از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir  قابل دریافت است.
  • پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن 63974048 امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.    
  • مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  •  نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه اینترنتی اقدام خواهد شد.
  • فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکز غیر قابل استناد است.

نظرات  (۲)

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۳ افشین نصیری
باسلام بنده در سال 93 شرکت کردم اما نه پیامی به ارسال شد و نه خبری شد آیا کسی هست جواب بدهد که چرا هیچ جوابی نگرفته ام

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۴ محمدرضا پناهی
با سلام ببخشید ایا در سال 94 اطلاعیه تاسیس و شرکت در آزمون دفاتر خدمات قضایی در استان آذربایجانشرقی دارید؟
پاسخ:
سلام به سایت درج شده در متن خبر مراجعه نمایید