وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

بر اساس جدول زیر شما می توانید کد ملی محل صدور کارت شناسایی ملی و شناسنامه افراد را پیدا کنید. لطفا برای اینکه بدانید کد ملی مورد نظر شما مربوط به کدام شهر یا منطقه می باشد کلیدهای Ctrl و F را بر روی کیبورد تان بطور همزمان بزنید و سه رقم از سمت چپ کد ملی موردنظرتان را در آن تایپ کرده و Enter را بزنید تا در صفحه جستجو شود.  ..

نرم افزار تشخیص محل سکونت شخص با استفاده از کد ملی

این نرم افزار چه کاری انجام میده؟

+درست یا نادرست بودن کدملی شخص

+تشخیص دقیق استان محل سکونت شخص

+تشخیص دقیق شهر محل سکونت شخص

 

تصویر نرم افزار تشخیص محل سکونت شخص با استفاده از کد ملی

کارت ملی

+قابلیت اجرا بروی تمای ویندوزها و اندروید

پرداخت از طریق سایت و درگاه معتبر زرین پال اتصال به تمامی بانکها

روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه پرداخت متصل شوید:

جدول در ادامه همین مطلب

 

نحوه دریافت کارت شناسایی ملی پیگیری وضعیت صدور کارت شناسایی ملی صدور کارت شناسایی ملی ناشی از فقدان تغییر نشانی کارت شناسایی ملی

 

خلاصه کدهای استانی ایران در مطلب زیر به نمایش درامده است

سه رقم اول شهر
آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی
169 آذرشهر
170 اسکو
آذربایجان غربی آذربایجان غربی
هرمزگان هرمزگان
667 ابوموسی
341-342 میناب
لرستان لرستان
 483-484 ازنا
528 ویسیان
 مازندران مازندران
213-214 آمل
500-501 هراز و محمودآباد
گلستان گلستان
623 آزادشهر
488 مینودشت
گیلان گیلان
261 آستارا
516 ماسال و شاندرمن
کرمانشاه کرمانشاه
333-334 اسلام آباد
331 هرسین
کهکیلویه و بویراحمد کهکیلویه و بویراحمد
687 باشت
697 مارگون
کردستان کردستان
384 بانه
676 نمشیر
کرمان کرمان
722 ارزونیه
608 منوجان
قزوین قزوین
508 آبیک
431-432 قزوین
قم قم
702 کهک
فارس فارس
240-241 آباده
255 نی ریز
سمنان سمنان
684 ایوانکی
520 میامی
سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان
358-359 ایرانشهر
525 نیک شهر
خوزستان خوزستان
181 آبادان
خراسان رضوی خراسان رضوی
643 احمدآباد
خراسان شمالی خراسان شمالی
063 اسفراین
چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری
468 اردل
خراسان جنوبی خراسان جنوبی
721 بشرویه
بوشهر بوشهر
529 بندر دیلم
تهران تهران
556 اسلامشهر
کشورهای خارجی کشورهای خارجی
471-472 امور خارجه
ایلام ایلام
452 مهران
اردبیل اردبیل
690 انگوت

نظرات  (۵۲)

امید - شمیرانات - عشق
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۳ ندا آزادمنجیر

باسلام؛من هنوز اقدام به گرفتن کارت ملی نکرده ام؛اماشماره ملی سیار درشناسنامه ام درج شده و الان جهت ثبت نام مدرسه فرزندم نیاز اساسی به شماره10رقمی ملی دارم؛لطفا راهنمائیم کنید
اقا بابت این کار قشنگ ممنون
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ احمد محبی
چطور میشه ادرس یه نفرو از روی کارت ماشین پیدا کرد
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ مرتضی کریمیان از نکوآباد شهرستان مبارکه
با سلام و خسته نباشید، آیا می شود کارت ملی المثلی صادر شود؟ با تشکر.
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۳ مرتضی باقری
بسیار عالی بود دست طراح درد نکنه.
موفق و موید باشید.
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ فاطمه اردکانی
سلام.خسته نباشید.از شخصی از طریق یک واسطه یک پرایدخریدم.مبلغ موردنظررابه واسطه دادم اما هنوزصاحب ماشین باگذشت یکسال اقدامی برای بنام کردن ماشین نکرده.منم شماره ای از اوندارم.واسطه هم اظهاربیخبری میکند.چطوراین مشکل را حل کنیم.اگر راهنماییم کنید واقعاممنون میشم
سلام دوستان راهنمایی کنید برای دریافت برگه سفید اعزام به خدمت به کدوم سایت باید برم لینکش رو اگه بدین ممنون میشم
با سلام خدمت شما
سوال من ابنه قیمت صدور کارت هوشمند چنده؟ چرا درسه شهر کنار هم که فاصله این سه شهر همش 30کیلومتر بیشتر نیست با سه قیمت متفاوت پول میگرن لار یه قیمته گراش یه قیمته اوز رایگانه چرا؟
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۴ غلامرضا کاییدی
سلام شناسنامه اینجانب گم شده است
پاسخ:
با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا دفاتر ثبت احوال پیگیر صدور شناسنامه تان باشید
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۱ مرتضی کریمیان ار نکوآباد دیزیچه شهرستان مبارکه
با سلام، می خواستم بدانم که برای شرکت در انتخابات، نیازی به کارت ملی است؟ با تشکر.
مم
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۸ مهدی سعیدی پلمی
سلام برای صدور المثلی کارت هوشمند ملی به کدام نهاد باید مراجعه کرد؟ مهدی سعیدی پلمی
سلام مهلت صدور کارت ملی ها را برای آنانی که هنوز اقدام نکردند را اعلام کنید.
سلام خاهشا جواب بدین.چطوری از روی کد ملی ادرس خونه یکیو میشه پیدا کرد ممنون میشم
سلام
من برای ثبت نام کنکور به کد ملی نیاز دارم برای کارت ملی هم ثبت نام کردم ولی ۲۶اسفند میرسه دستم و مهلت ثبت نام کنکور هم تا ۲۹ بهمن هست تورو خدا کمکم کنید با شماره 02166729593 هم تماس گرفتم ولی کسی ج نمیده....
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۷ مرتضی کریمیان از نکوآباد دیزیچه شهرستان مبارکه
با سلام و خسته نباشید، اگر جواب سوالات من را نمیدهین، حداقل جواب بقیه سوالات مردم عزیز را بدهین. با تشکر مرتضی کریمیان از نکوآباد دیزیچه شهرستان مبارکه
سلام خسته نباشید بابت کار زیباتون ممنونم ولی من نتونستم از برنامتون استفاده کنم
من کد ملی کامل خودم رو میخواستم ولی نتونستم پیدا کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۵۳ عادل سلیمی
شماره کد ملی سه رقم اول 602 مال کدوم شهر است
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۴ مرتضی کریمیان از نکوآباد شهرستان مبارکه - دانشجو
با سلام، من از طرف خودم، فرارسیدن سال ۱۳۹۵ ه.ش و ایام خجسته نوروز باستانی را خدمت شما و مردم شریف ایران تبریک عرض می نمایم و برای همگان سالی سرشار از سلامت، امنیت و خرمی آرزومندم. مرتضی کریمیان از نکوآباد شهرستان مبارکه - دانشجو
پاسخ:
سلام ممنون ازشما انشالله برشماهم مبارک
امکان داره شماره شناسنامه و محل تولد مطابقت نداشته باشن؟مثلا 3 رقم اول شماره شناسنامه 484 باشه ولی فرد متولد ازنا نباشه؟
ببخشید در شهر اهر ١٤٩با١٥٠چه فرقی داره؟
سلام یه دونه سم کارت ازیکی خریدم بصورت پستی برام فرستاده الان گم کردم میخوام برم سیم کارتو بگیرم شماره ملی طرفí رو ندارم سند سیم کار روهم دارم راهنماییم کنید
سلام خیلی خوب و مفید بود و ازش استفاده کردم براتون آرزوی موفقیت دارم.
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۲ شوکت سعیدی
درخواست کدملی
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۵ فاطمه وردی پناه
سلام
برا ثبت نام دخترم برای مدرسه مراجعه کردم بدلیل نداشتن کد ملی پدرش ثبت نام نکردنند.لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا بگیرم.طلاق گرفته ایم.
پاسخ:
از مدرسه سابق-طلاق نامه-دادنامه های سابق-دفاترپیشخوان باز شاید بتونن کمکتون کنند و یا دفاتر اسناد رسمی شناسنامه ای
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۳ شهرام زارع یرگی
کد ملی میخوام....؟
بعضی کدها ناقصه و نیومده
پاسخ:
در نرم افزار این مورد اصلاح شده
کارتون جالب بود.مرسی
کد ملی جوانرود اشتباه زدید با 495 شروع میشه نه 395
سلام خسته نباشید. شهرستان مرند رو از قلم انداختید تو کد ملی ها 157-158 آذربایجان شرقی
سلام کد ملی استان گلستان شهرستان کلاله 486 میباشد که اینجا اشتباهاً 386 ذکر شده.اصلاح فرمائید
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۲ حسین محمدی
سلام بابت سیستم دستتان درد نکنه اگه امکان داره یه سیستم گذاشته بودید سه رقماول کد ملی میزدیم اسم شهرو می اورد ممنون میشم اون قسمتو برگردونید باتشکرمحمدی دفتر فروش همراه اذر غربی
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۶ رضا اردانه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام وقت عالی بخیر و سلامتی و شادی
با نهایت احترام وادب خدمت شما مسئول عزیز بنده مشاوراملاک مجاز هستم و نیازمند نرم افزار شناسائی کد ملی افراد هستم میخواهم یک نرم افزاردائم داشته باشم اگر میتوانم لطفا به این شماره پیام بدهید ایمیل ما فعلا غیرفعال است با تشکر و قدردانی
***********
پاسخ:
http://edafater.ir/post/220
با سلام 3 سال قبل یه نفر 8 میلیون ازم کلاه برداری کرده شماره تلفنش و کد پستیش را دارم کد ملی را میخو ام
۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ مجتبی کوهستلنی
باسلام و درود
بنده حدودا یک ماه پیش یک گواهینامه و یک عابر بانک پیدا کردم میخوام برسونم بدست صاحبش,,
گواهینامه بنام محمد ذالفقاری میباشد عابر بانک هم به همین نام میباشد,,,
محمد ذالفقاری تا جایی که از روی شماره کدملی دریافتم اهل فیروزکوه میباشد, کدملی محمد ذالفقاری ۶۵۹۰۰۱۹۶۶۵ میباشد,,
پاسخ:
با سلام گواهینامه را به دفاتر پلیس+10 تحویل دهید و عابر بانک را به بانک مورد نظر
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۶ سهراب حسینی
با سلام
خواهشمندم داخل سایت تون گزینه استعلام ریز خلافی خودرو رو با درج مبلغ پرداخت طراحی کنید تا ما بتونیم راحت خلافی ماشین رویت کنیم،یعنی اینکه با وارد کردن شماره شهربانی ماشین تعداد خلافی و مبلغشو مشاهده کنیم،بنده پای رفتن از خونه ندارم و در ضمن شماره تماس88288888 گذاشتن برای پاسغ گوی ظاهر کسی نیست جواب بده یا کلیه...
ممنونم ازتون اگه این کار انجام بدین
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۸ سهراب حسینی
با سلام
خواهشمندم داخل سایت تون گزینه استعلام ریز خلافی خودرو رو با درج مبلغ پرداخت طراحی کنید تا ما بتونیم راحت خلافی ماشین رویت کنیم،یعنی اینکه با وارد کردن شماره شهربانی ماشین تعداد خلافی و مبلغشو مشاهده کنیم،بنده پای رفتن از خونه ندارم و در ضمن شماره تماس88288888 گذاشتن برای پاسغ گوی ظاهر کسی نیست جواب بده یا کلیه...
ممنونم ازتون اگه این کار انجام بدین
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۸ فریبرزخواجه زاده کدملیً 1911354108
اسم من فریبرزخواجه زاده کد ملی 1911354108 میباشد هفت ماه بیش برایً کارت ملی هوشمند اقدام کردم صادرشد یاخیرً
پاسخ:
با سلام منتظر پیامک ثبت احوال باشید در شهرهای بزرگ نزدیک به 9 ماه طول میکشه تا پیامک براتون بیاد.
سلام
من در چند تاریخ متفاوت طرح ترافیک خریدم و مبلغ پرداخت شد اما با گرفتن خلافی متوجه شدم در همان روز در ساعت های مختلف جریمه شدم
چگونه باید پیگیر باشم؟؟؟
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۸ مریم صبوری
سلام من مبلغ رو پرداخت کردم ولی نرم افزار برایم ارسال نشد چی کار کنم؟
پاسخ:
با سلام و عرض ادب
لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت در اختیارتان قرار میگیرد.
لینک دانلود نرم افزار به ایملتان ارسال شد در صورتی که ایمیل را صحیح وارد نکردید ایمیل صحیح را در اینجا بگذارید تا لینک دانلود فورا برایتان ارسال شود..
با تشکر و سپاس
سلام.من 36 روز پیش از امتحان گواهی نامه قبول شدم.هنوز حتی اصادر هم نشده.هیچ کس هم جواب گو نیس
سلام
آخرین بروز رسانی کدملی ها چه زمانی میباشد ؟
پاسخ:
سلام بروز رسانی اول سال 1395
سلام، من جریمه بالای یک میلیونو پرداخت کردم اما هنوز ماشینم رفع توقیف نشده؟؟؟
سلام ، ماشین من توقیف هست بابت خلافی بالای یک میلیون الان سه روزه قبض جریمه را پرداخت کردم اما هنوز رفع توقیف نشده لطفا جوابمو بدین ممنون میشم،!؟؟
سلام من برنامه ازطریق ussdخریدم ازحسابم پول کم کرده اما دانلودنشدچکارکنم
پاسخ:
باسلام و احترام
لطفا همین الان از طریق پشتیبانی مشخصات خریدتون رو بفرستید .ممنون
چرا عکس ومشخصات کارت ملی نشون نمیده چون تصویرشما زده بودین
سلام کد ملی و نام و نام خانوادگی یک نفر رو دارم ولی تاریخ تولدشون رو نمیدونم چه طور میتونم بدست بیارم براشون کادو بخرم سپورایز بشن مشکل اصلی تاریح تولده ! حتی سال و ماه رو هم میدونم و فقط روز رو نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید مرسی
سلام من مبلغ رو پرداخت کردم ولی نرم افزار برایم ارسال نشد چی کار کنم؟
پاسخ:
با سلام
لطفا ایمیل خودتون رو چک بفرمایید
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷ علی اکبرمیرزائی
با سلام و خسته نباشید ؛اینجانب کارت ملی المثنی خود را در تاریخ ۲۰/۷/۹۵ گم کرده ام وکارت ملی هوشمند هم تا کنون دریافت نکرده ام ایا اول باید هزینه کارت ملی رابپردازم وکارت را دریافت کنم سپس برای کارت ملی هوشمند اقدام کنم
پاسخ:
سلام اول باید مفقودی در ثبت احوا ثبت کنید البته اگر به یک دفتر پیشخوان مخصوص ثبت نام کارت ملی مراجعه کنید بهتر راهنماییتون میکنند
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۵ حسن حبی مسقران
پیگیری گواهینامه راننده کدملی ۵۶۷۹۸۴۸۰۲۳
۰۴ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۷ محبوبه احمدپوری بقا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من محبوب* ******** *** ***************** ***** ******** ********** ***** ******** ******** *** **** ***** ***** ***** ***************** ********* ******* ****** * *************************** * *** ******** ** ***** ******** ***** ***** ******* ***** *** ******* **** ***** ************** *****سرکان حوزه 4من سرپرست فرزندپسر11ساله 3سال اندیس یارانه نقدی من پسری رابانکملت شعبه بروجردی منطقه 10 قطع کردن میکنم شماره سریال شناسنامه من مردودشده به همین خاطرنشان کردند نستاجرومریض احوالم هیچ یارانه معیشتی حمایتی حتی وام نگرفتم لطفاتستعلام کنید واقعا احتیاج شدیدحمایت مالی دولتمرد رادرنظام مقدس اسلام درآوردن درتهرانازمسئولین مربوطه خواستارم