وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

شناسنامه و کارت ملی پیدا شده

در این سامانه شما می توانید مدارک (کارت شناسایی ملی / شناسنامه) مفقود شده خود را با وارد کردن مشخصات ذیل جستجو کنید. شایان ذکر است این جستجو تنها از میان مدارکی است که در اختیار سازمان ثبت احوال قرار گرفته است.

* روی بنر زیر کلیک کنید

/برای توضیحات بیشتر روی بنر زیر کلیک نمایید/

آموزش ثبت نام کارت ملی هوشمند

10.000 تومان قیمت قبلی

 5.000 تومان قیمت جدید

پرداخت آنلاین و دریافت



نحوه دریافت کارت شناسایی ملی پیگیری وضعیت صدور کارت شناسایی ملی صدور کارت شناسایی ملی ناشی از فقدان تغییر نشانی کارت شناسایی ملی


برای دسترسی به سایت و  اطلاع از وضعیت کارت شناسایی ملی و شناسنامه  مفقود شده به دامه مطلب بروید:

سایت اطلاع از وضعیت کارت شناسایی ملی و شناسنامه کلیک کنید

توجه:

اگر مدارکی پیدا کردید حتما به پست محل خودتون تحویل بدید تا در سایت پست یافته درج بشه.

نظرات  (۱۳۰)

۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۱ مریم بیگم مباشری دمنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام
کارت ملی اینجانب با شماره ********** مفقود گردیده. در اداره پست نیز موجود نبود. لطفا راهنمایی فرمایید.

با تشکر
پاسخ:
سلام به ما این خدمات مربوط نمیشه باید یا درخواست تعویض بدید در همین سایت ک موجود هست و با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا منتظر بمانید بعدا باز پیگیری کنید
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴ مجتبی ملکی
سلام
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ علی رضا شیری
با سلام من رسید تبت نام کارت ملی را گرفتم در قسمت پیگیری وقتی کد رهگیری را میزنم میگوید اشتباع است چرا؟
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۶ مهرداد تفته
سلام
من درخواست شناسنامه المثنی دادم
با کد رهگیری نمیتونم برم بانک حساب باز کنم چیکار کنم ؟
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۳ فرهاد یزدانی
چگونه کد ملی یک شخص رامیتوان یافت لطفا توضیح دهید
پاسخ:
اینجا
سلاممن کارت ملی ام رو گم کردم باید چیکار کنم
سلام من کل مدارکمو گم کردم شناسنامه کارت ملی گواهینامه کارت پایان خدمت. باید چکار کنم کجا برم المثنا بگیرم خواهشا راهنمایم کنید
پاسخ:
شناسنامه و المثنی دقاتر ثبت احوال و دفاتر پیشخوان
امور نظام وظیفه دفاتر پلیس+10
سلام من کارت ملی ام را پیدا کردم حال با المثنی ان چه کنم؟
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۸ فاطمه آشوری
سلام من مدتیه که شناسنامه ام گم شده چه باید بکنم
سلام من بعد از ثبت نهایی یادم رفت کد رهگیری رو یادداشت نکردم حالا چیکار میتونم بکنم
چرا نمیشه تو سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند رفت من قبلا رفته بودم اما حالا نمیشه !!!
چرا سایت مفقودی باز نمیشه
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۰ رحمان نوری
سلام من کد رهگیری ثبت نام کارت ملی رو گم کردم
برای بدست آوردن چیکار کنم
راهنمایی کنید منون
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۸ جواد محمدی
من
کارت ملی گم کردن ثبت احوال هیچ خوابی برای صدور المثی نکرد چه کار باید بکنم
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۱ نرگس السادات هاشمی صالح خانی
من یکبار کارت ملیم مفقود شد و مجذ اقدام ب دریافت کارت ملی نمودم ولی مجدد آن کارت را هم گم کردم در حال حاضر به چه نحو میتوانم المثنی دریافت نمیام
ببخشید نمیشه با تلفن همراه ثبت نام کرد.
سلام من یک ماه است کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم ازدفاتر پیشخوان هم رسید داشتم وقتی میرم سایت جهت پیگیری وضعیت کارت قبلا نشون میداد ولی هنوز نشون نمیده چکار کنم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۶ سیدعلیرضامحمودی
سلام کارت ملی راگم کردم
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۷ سیدعلیرضامحمودی
سلام کارت ملی راگم کردم
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۳ مهدی رضازاده عسگری
سلام من مدتیه که شناسنامه ام گم شده چه باید بکنم


کارت ملی اینجانب میلاد زرینی به شماره ملی 3950099360 گم شده
سلام من اسممو تغییر دادہ بودم شناسنامہ جدید با اسم جدید گرفتم ، ھنوز کارت ملی و اینا مُ نگرفتہ بودم ، شناسناممو گم کردم، حالا برم ثبت احوال بھم با ھمین اسم جدید میدن؟ من با اسم جدیدم دیگہ ھیچ مدرکی ندارم!
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۰ حجت لطفی زاده
کارت ملی هوشمند خودرا گم کرده ام
پاسخ:
انشالله دولت بعدی کارت جدید
سلام وباتشکرازسایت خوبتون بنده چندروز پیش چندتا کارت عابربانک وکارت پرسنلی یه خانم پیداکردم توی جاده سمنان به طرف مشهد اگه کسی مدارکی بااین مشخصات گم کرده لطفا پیام بده میخوام بدم تحویل پلیس توی سمنان اسمش نسرین ...کارشناس پرستاری سمنان هست شایدکسی بشناسه09338223932
پاسخ:
حتما به پست تحوویل بدید تا در سایت پست یافته شرکت پست درج بشه
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۶ سید مهدی طباطبایی
من کارت مریمو خیلی وقته گم کردم
سلام من کارت ملیم روگم کردم واسه گرقتن کارت ملی هوشمندبایدچیکارکنم؟به نظرتون به مشکل میخورم
پاسخ:
اگر قبلاً کارت هوشمند ملی دریافت نموده اید و به دلیل مفقود شدن و یا تغییر اطلاعات هویتی ، درخواست صدور مجدد کارت خود را دارید ، می بایست به نزدیکترین اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه نمایید.
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۱۸ حسنعلی علی بیگی
سلام وقت شمابخیر متاسفانه کیف مدارکم شامل کارت ملی وگواهینامه کارت شورا وکارت عابربنگ خود راگم کرده ام لطفا راهنمایی فرمایید .خیلی متشکرم
سلام من کد رهگیری مو گم کردم باید چیکار کنم😞!؟
باسلام. دوماه بیشترهست که بنده برای کارت ملی انگشت زده ام اماتاحالا پیامی بهم نرسیده چطورمیشه که بدونم کارت ملی ام اومده یانه داخل سایت هم رفتم می نویسه درمرحله صدورهست خواهشاکمک کتید
سلام کارت ملی من به شماره 3052021184 گم شده در صورت پیدا شدن با این شماره تماس بگیرید09210893590یا09385115725
سلام کارت ملی هوشمندمو گم کردم آیا میتونم برای گرفتن المثنی اقدام کنم؟
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۸ مسع.د شرهانی
سلام

کارت ملی به شماره 1987786394 به همراه دو عدد کارت شناسایی به شماره 654686 در تاریخ 95/03/24 مفقود گردید.لطفا در صورت ریویت به شمازه موایل 09129152557 تماس بگیرید.با تشکر مسعود شرهانی
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۲ خیرالله لکزی سعادت
سلام شناسنامه و کارت ملی گمشده با شماره ملی 3621956956. خواهشا در صورت پیدا شدن با این شماره تماس بگیرید 09035153435
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۵ محمد کعباوی
سلام
کارت ملی به شماره 1740864719 گم شده لطفا خوهشا در صورت پیدا شدن با شماره 09378507057 تماس بگیرید.
۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۸:۲۹ حسین نجفی
سلام .شناسنامه کارت ملی و کارت پایان خدمتم مفقود شده لطفا یابنده به اداره پست تحویل بده.حسین نجفی.۰۹۳۳۹۶۰۶۲۹۸
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۲ علی دهقانی
کارت ملی بشماره 2292821224وشناسنامه وگواهینامه ی مفقود گردیده ازیابنده خواهشمندیم آنرا در صندوق پست بیاندازد ویا با شماره 09172162092 تماس بگیرند. متشکرم علیدهقانی
۱۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۳ سعید ثمودی هروی
سلام کارت ملی من در تبریز گم شده از یابنده خواهش میکنم با شماره 09337268809 تماس بگیره.ممنون
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۵:۴۵ گوهرتاج حقگویان
شناسنامه اینجانب در شیراز گم.شده در صورت یافت لطفا با09177913677تماس بگیرید.متشلرم
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۵:۴۹ گوهرتاج حقگویان
شناسنامه اینجانب در شیراز گم.شده در صورت یافت لطفا با 09177913677تماس بگیرید.متشکرم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۸ محمد امین رحمتی
سلام دوستان من شناسنامه ام در ارومیه با شماره شناسنامه 0311749623 گم شده کمکم کنید با این شماره 09368927009 تماس بگیرید
ممنون
اینجانب اعظم سمیعی گواهینامه وکارت ملی ام گم شده است از یابنده تقاضامند هستم که اگر پیدا کردند به صندوق پست ان را بیندازد
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۸ لیلا سلطان پور
چرا توی کادری که کدملی رو باید وارد کنیم نمیشه چیزی نوشت؟
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۵ محسن اصلاحی
مدارک اینجانب در شیراز گم شده است از یابنده تقاضا دارم با شماره ذیل تماس بگیرد باتشکر 09191688245یا09185998924
کلیه مدارکم در ماشینی به سمت قم جاگذاشتم و هیچ اثری از آن پیدا نشد در صورت یافتن به این شماره تماس بگیرید.
بهنام خلاش
09178454516
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۷ احمد دارایی
با سلام مصا دف با تشییدارکع شهید نریمانی در همان روز مدارکم را گم کردم لطفا با شماره09124605870احمد دارایی تماس بگیرید با تشکر
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۳ شقایق سلیمانى
مدارک ماشین گواهی نامه ام به همراه یک گواهی نامه و کارت ملى به نام اسرافیل سلیمانى گم شده از یابنده تقاضا دارم در صورت پیدا شدن با شماره ٠٩٣٦١٥٦٩٢٨٦تماس بگیرد و مژدگانى دریافت کند.
من کارت مریمو گم کردم الان برای کارت هوشمند اقدام کردم گفتن 4 ماه دیگه کارت هوشمند میاد.من از الان تا 4 ماه دیگه بدون کارت ملی باید چیکار کنم تورو خدا راهنماییم کنین‌‌‌‌‌
۰۹۳۶۶۸۲۶۱۶۱
سلام کارت ملی من در کرج گم شده از یابنده تقاضا میشود با شماره 09173680778 تماس بگیرید
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۴ مهلا جوان مرد هستم
کارت ملی خود را در مشهد گم کرده ام قاسم اباد گم کرده ام اگر اثری از ان پیدا شد به شماره 09362664161 تماس بگیرید
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۲ بهمن حبیبی کارسالاری
سلام کارت ملی اینجانب بهمن حبیبی کارسالاری شماره ملی:2259954261 درساری گم شده شماره تماس 09101021362
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۴ حمید رضا نحوی
با سلام؛
اینجانب کارت ملی خود را در محل کرمان (احتمالاً فرودگاه کرمان) گم کردم. سپاسگذار خواهم بود:
1-از دوستان اگر کسی پیدا کردند اطلاع رسانی بفرمایند.
2-برای اعلام گم شدن کارت چه مسیری را باید طی کنم.
شماره کارت 2279680.....
09127249385
ارادتمند
حمید رضا نحوی
با سلام من کارت ملی خود را از تاربخ 8 / 6/ 95 گم کردم
سلام کارت ملی هوشمند را که تازه گرفته بودم گم کردم برای گرفتن المثنی چکار باید بکنم؟ممنون
۲۹ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۹ نوید نورانی
شناسنامه من با کد ملی 1282706268
ش ش 23607
گم شده لطفا با تماس 09139359488
ندارم
۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۰۱ بهمن زارع
واقعا چقدر مردم را زجر میدهید واسه یک کارت ملی الان شش ماهه ثبت نام کردم ولی هنوز به دستم نرسیده هرچه مراجعه میکنم میگن هنوز نیامده
با سلام . کارت شناسایی ملی به شماره 0017667161 در تهران پیدا شده است در صورتی که متعلق به شماست تماس گرفته تحویل بگیرید. 09226199569
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۹ مهتاب خدائی
سلام من نزدیک ۸ماه هسکارت ملی و شناسناممو نزدیکه شهره بندر گم کردم
بنده مهتاب خدائی هستم
154_042582_7
سلام شناسنامه به شما ه ملی ۰۰۱۵۷۸۲۵۵۷ گم شده در صورت رویت با شما ه ۰۹۱۲۰۳۴۴۳۵۸ و۰۹۰۱۷۴۱۶۸۵۴ تماس بگیرید
سلام شناسنامه به شما ه ملی ۰۰۱۵۷۸۲۵۵۷ گم شده در صورت رویت با شما ه ۰۹۱۲۰۳۴۴۳۵۸ و۰۹۰۱۷۴۱۶۸۵۴ تماس بگیرید
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۶ جعفرسالارپورکی
آیا کارت ملی ثبت شده است
کاش دزدایی که سرقت می کنن حد اقل مدارک مال باخته را در پست بیاندازند تا آن فرد مال باخته زندگیش را از دست ندهد زیرا اگر دلش بشکند و نفرین کند دیگر نمی توان گفت چه بلایی دنبال سارق است و کجا و چه وقت خدا پاسخ این بنده دل شکسته را می دهد .خدایا خودت به تمام مال باخته ها صبر و بردباری عطا فرما و تمام سارقین را اگر قابل هدایت نیستند ریشه کن بفرما
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۵ محمد جواد رامین
اینجانب کارت ملی هوشمند خودرا با شماره ملی 3790427128در شهر جدید هشتگرد گم قکرده ام از یابنده تقاضا دارم در هنگام پیدا کردن با شماره 09035625761تماس حاصل فرماید
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۲۳ سیدجلال عرفانیان
سلام علیکم
من حدود یک ماه است کارت ملی وشناسنامه خودم رو گم کردم چکاربایدبکنم؟؟
میترسم سو استفاده ازش بشه خدایی ناکرده
شماره ملی بنده0065526198
شماره شناسنامه13362
نام پدرم :سیدمحمد

ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
لطفا به کلانتری و پلیس و ثبت احوال  اعلام مفقودی کنید و دوباره ثبتنام کنید
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۷ سیدمهردادعسگری
باسلام کارت ملی هوشمنداسفند1396/12/7گم شد09369883922
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۰۰ محمدرضاقانعی
در مورخه ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ کارت ملی به شماره ۰۳۲۲۱۸۷۳۸۹ و شناسنامه ی اینجانب محمد رضا قانعی از داخل خودرو به سرقت رفته است.
کارت ملی من به شماره4011649971 گم شده 09165925640 لطفا اگه پیدا شد اطلاع بدید .مرسی
کارت ملی وشناسنامه من گم شده درصورت پیداشدن اطلاع دهید2530000816
سلام کارت ملی من به شماره ۰۰۵۶۸۰۵۱۷۹ گم شده درصورت پیداشدن با شماره ی ۰۹۱۲۶۲۸۳۳۲۱ تماس حاصل فرمایید. ممنون
سلام کارت ملی من به شماره2559914999 وشناسنامم گم کردم درصورت پیدا شدن با شماره 09199024130 اطلاع دهید متشکرم
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۳ شیدازیبازاده
کارت ملی اینجانب. باشماره 0063713047 گم شده ایا ممکن است در اداره پست باشد
بنده شناسنامه خودمو چند سال پیش گم كردم والمثنی گرفتم.حالا شناسنامه اصلیمو پیدا كردم ولی المثنی روگم كردم.فعلا با این شناسنامه اصلیم كارامو انجام میدم.باید حالا چكار كنم كه مشكل قانونی برام پیش نیاد.تشكر
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۹ مسلم درخور
سلام کارت ملی من به شماره۴۲۲۰۳۱۵۶۸۳گم شده است لطفا اگرکسی پیداکرد بااین شماره تماس بگیره ممنونم۰۹۱۰۵۴۲۴۸۰۳
۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۵۸ محمد شهرستانی
باسلام کارت ملی کارت پایان خدمت گواهینامه کارت موتور سند موتور را گم کردم اعلام مفقودی در پلیس 110 کردم کد ملی 0060080159 لطفا در صورت پیدا شدن به صندوق پست بیندازید با تشکر
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۹ فرهاد پودینه
من شناسنامه وکارت ملی خودم رو تو ماشین جاگزاشتم از سمت خاتون اباد تا شریف اباد۲۲۶۰۱۲۲۲۲۱شمار من ۰۹۳۷۰۷۴۸۸۹۵ تماس بگیرید
۱۵ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۴ رضاصفائی اوندری
کارت ملی گواهینامه کارت پایان خدمت به شماره متی 0890391734 گم شده است در صورت پیدا کردن به شماره 09154204282تماس حاصل فرمایید
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۰ ناهیده فتاحی امراله
کارت ملی به شماره1371072973گم شده در صورت یافتن با شماره 09123051574تماس بگیرید
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۱۷ الشان محمودي
سلام.كارت ملي من به شماره 2741544638 در اروميه گم شده .در صورت پيدا شدن با شماره ي 09384035707 تماس بگيريد.
کارت ملی باهویت اقای سعید باهنگه پیدا شده است با شماره 09123947579 تماس بگیرید
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۰ فاطمه شیخ بهائی
کارت ملی و کارتهای بانکی به نام فاطمه شیخ بهائی مفقود شده لطفا در صورت پیدا شدن به شماره ۰۹۱۳۲۲۶۱۵۸۸ تماس بگیرید.
اگه کسی کارت ملی اصلا نره تعویض چی میشه؟
سلام کارت ملی هوشمند اینجانب به شماره 2889039730 احتمالا در ارومیه گم شده است از یابنده خواهشمندیم باشماره زیر تماس حاصل فرماید 09141674511
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من کارت ملی هوشمند ام راگم کرده ام لطفاََ اگر کسی از شما پیدا کردی به پست یا ثبت احوال کشور تحویل بدهید.
نام سعادت یاری پور کوشک
نام پدر علی بینا
کد ملی **********
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ مریم نعمتی
سلام کارت ملی بنام مریم نعمتی مفقودگردیده ازیابنده تقاضامیشودباشماره ۰۹۳۸۴۲۴۸۵۳۹تماس حاصل فرماید
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۰ زهرا فرزانه
با سلام
کارت ملی هوشمند خود را گم کرده ام
چکار کنم؟
09363162431
کد ملی 2529601038
زهرا فرزانه
باسلام من کارت ملی و گواهینامه تود را گم کردم در تبریز چهارراه آبرسان از یابنده خواهش میکنم با این شماره تلفن تماس بگیرد و تحویل داده و مژدگانی بگیرد با تشکر0930508945
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۴:۲۶ رضا رجبی گورندانی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کارت هوشمند ملی اینجانب رضا رجبی گورندانی بشماره ملی ۲۷۲۰۶۹۷۷۳۷ بتاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۲ گم شده است خواشمندم باشماره *********** تماس حاصل فرمایید متشکم
۰۷ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۳ رضا احمدی
کارت ملی ام را گم کردم
۲۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۹ رضا رجبیان تابس
کارت ملیم.گم کردم
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۴:۲۱ علی یعقوبی میراب
سلام من در سامانه پست یافته ثبت نام کردم وپول آگهی روزنامه راهم پرداخت کردم که بیارن درب منزل ولی هیچ خبری نیست الان دوهفته گذشته ولی خبری نشده
سلام اینجانب حميد جعفري کارت ملی و کارت منزلت بازنشستگی خود را گم کرده ام از یابند تقاضا دارم آن را به نزدیک ترین صندوق پستی بپندارد یا با شماره تلفن 09139599271 تماس بگیرید
سلام اینجانب حميد جعفري کارت ملی و کارت منزلت بازنشستگی خود را گم کرده ام از یابند تقاضا دارم آن را به نزدیک ترین صندوق پستی بپندارد یا با شماره تلفن 09139599271 تماس بگیرید
۰۶ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۱۷ سبحان فتحی پشتمساری
کارت گواهینامه با کارت ملیم ب چندتا چیز دیگ رو با کیف کارت بانکی گم کردم کسی اگ پیدا کرد ب شماره 09365570786زنگ بزنین
کارت ملی به نام محمد رضوانی یزدلی باشماره 6199368061 پیدا شده لطفا جهت دریافت با این شماره تماس بگیرید 02122552010
۱۲ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۳۲ علی آقاجانی
شناسنامه ام را گم کردم .
۱۲ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۱۳ خدیجه علیپور
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شناسنامه و کارت ملیم گم شده لطفا با این شماره تماس بگیرین.....۰۹۱*****۱۶۵
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۱۳ زینب پاسبان وطن
کارت ملی شناسنامه و مدارکم گم شده شماره تماس 09125935813
یک عدد کارت ملی به نام عبدالعی عابدی باکارت ماشین که مال خودم نبود گم کردم تورخدا پیدا کردید بااین شماره تماس بگیرید09109533971
۱۱ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۳۸ مجیدسبزمکان
سلام من گواهینامه کارت پایان خدمت کارت شناسایی محل کار کارت حکمت که داخل کیف پول بوده گم کردم با شماره ۰۹۱۹۳۱۶۲۷۳۳ تماس بگیرید اگر پیدا کردید مژدگانی هم میدم
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۴:۲۷ میلاد گودینی
با سلام بنده کارت ملی گواهینانه و کارت عابر بانک خود را در یک کیف چرم عابر بانک گم کردم به یابنده مژدگانی خوب میدم
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۱۶ علی اکبر شبانی
شناسامه گم کرد
کارت ملی هوشمندم رو گم کردم.اهل شیراز هستم
کارت ملی من به شماره0794973523گم شده
کارت ملی بشماره ۰۰۵۰۳۶۷۷۴۹
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۵ سیدعلی سیدیان اختصار
اگر کارت ملی هوشمند گم شده لازم داشته داخل منطقه 17 و 18 تهران گم شده به یابنده مژدگانی خیلی خوبی میدم09378366209
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۵ سیدعلی سیدیان اختصار
خواهش میکنم کارت ملی به این شماره0021041271یافت کردین به این خط شماره اطلاع بدهید09378366209

من کارت ملی خود را گم کردم از کجا بدانم کجاست
با سلام، بنده مدارکم رو ( کارت ملی ، گواهینامه ، چند کارت ملی و کارت... ، ...) که داخل یک عدد کیف پولی چرم بود گم کردم... از یابنده خواهشمند است باشماره اعلام شده تماس و مژدگانی دریافت نماید. ممنون. 09366427677
با سلام، بنده مدارکم رو ( کارت ملی ، گواهینامه ، چند کارت ملی و کارت... ، ...) که داخل یک عدد کیف پولی چرم بود گم کردم... از یابنده خواهشمند است باشماره اعلام شده تماس و مژدگانی دریافت نماید. ممنون. 09366427677
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۲:۵۰ اکبرسمیعی راد
باسلام اینجانب اکبرسمیعی راد شناسنامه وکارت ملی هوشمندخودراگم کرده ام ازیابنده تقاضادارم به این شماره ها تماس بگیرندتا مژدگانی دریافت نمایند باتشکرازهمشهریان محترم 02633510393 و09124638162
۱۴ مرداد ۹۸ ، ۰۲:۱۵ فاطمه الهی
سلام من کارت ملی خود را گم کرده ام ۵۸۹۹۹۶۱۱۵۵از یابنده ان تقاضا دارم با ایمیل من در تماس باشن با تشکر
۱۸ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۳ منیره جوانمرد
نن کارت ملیمو کرج گم کردم خواهش میکنم هر کس کارت ملی پیدا میکنه ببره پست با ثبت احوال
۰۶ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۲۴ محمد حسن مهربانی
با سلام من شناسنامه وکارت پایان خدمتم گم کرده ام از یابنده خواهش دارم مدارک رو تحویل بده و مژدگانی دریافت کند شماره تماس بنده 09125072523 با تشکر.
۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۱۰ محمدبهزادی
محمدبهزادی اززرندکرمان روستای روح اباد خ امام علی
۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۹ عباداله. گودرزی. دهریزی
من کارت ملی. و. گواهینامه. گم کردام. از یابند تقاضا. مندم. با. این شماره تماس. بگیری. 09163700501. ممنون میشوم. مژدگانی خوب هم به روی چشمم
۲۰ آبان ۹۸ ، ۲۳:۰۱ رقیه‌برزگر یوسفی
سلام‌کارت‌ملی‌من‌گم‌شده‌بع‌شماره ملی‌0061185191خواهش‌میکنم‌پیدا‌شد‌با‌این‌شماره‌تماس‌بگیرید سپاس‌از‌شما 09199342253
۱۷ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۱ ابوالفضل اشکرف
باسلام 4روز یش گواهينامه وکارت ملی وکارت های بانکی همراه باکیفم کم کرده ام
ازیابنده باتلفن09121866004
سلام چندروزپیش کارت ملی شخصی را پیداکردولی صندوق پستی درمسیرم ندیدم ایادرسامانه محلی برای اطلاع رسانی است کدملی بنام محسن طالبی زاده سردری ف قاسم به شماره۲۹۹چهاررقم اخر۲۷۱۴میباشد.راهنمایی کنید. مالک کارت ملی باشمار۰۹۱۳۱۹۵۲۴۷۲تماس بگیرد.
سلام من یک کارت ملی پیدا کردم بنام خانم افتخار نژاد لطفا کسی گم کرده با من تماس بگیره 09039134812
سلام من یک کارت ملی پیدا کردم بنام خانم افتخار نژاد لطفا کسی گم کرده با من تماس بگیره 09039134812
کارت ملی وشناسنامه را در هشتگرد گم کردم از یابنده تقاضا دارم آن را به اداره پست هستگرد تحویل دهد.ممنون از شما
۱۶ مهر ۹۹ ، ۲۳:۰۷ امید توانا
شناسنامه و کارت ملی گم شده
۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۳:۰۴ ابراهیم کوهستانی
من مدارکم را همراه با یک کیف کمری مشکی رنگ هوالی قزوین گم کردم از یابنده خاهش میکنم ب شماره 09191885919تماس بگیره و شیرینی خوبی بهش میدم ازجمله کارت پایان خدمت ...شناسنامه...کارت ملی هوشمند....ممنون میشم
۱۴ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۲۱ امیر شعبانی میاندهی
من امیر شعبانی میاندهی کارت ملی کارت پایان خدمت را گم کردهام
من کارت ملی و کارت عابربانک اقای حجت افشاریان را پیدا کردم
اگر پیام دریافت شد ایشان خود را معرفی کنند
۰۳ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۲۱ مهدی شایان مارشک
سلام کارت ملی هوشمند من توی بانک دست کارمند بانک صادرات خواجه ربیع مشهد گم شد خواهش مندم اگه کسی پیدا کرد به این شماره زنگ بزنه. با تشکر
09032195153
شماره ملی 0944437761
بنام مهدی شایان مارشک
سلام کارت معافیت خدمتم را گم کردم لطفا
با این شماره تماس بگیرید شیرینی جاش 09303401661عبدالعزيز ترانقي ب کد ملی 4860149591
۱۴ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۱۸ علیرضا نیکخواه ممان
باسلام خدمت دوستان عزیز وگرامی امید وارم سال خوب ونکویی داشته باشیدکارت ملی این جانب به شماره ملی 0492896941گمشده وازیابنده تقاضا دارم درصورت یافتن باشماره تماسی که خدمت شمامیگذارم تماس
و مژده گانی دریافت کنید باتشکرفراوان.
09195016125
با سلام من چندتا عابربانک پیداکردم و یه کارت ملی به نام حمید‌ملک حسینی نامزدی ۰۹۳۷۰۷۳۴۶۸۲