وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

* مدارک لازم برای تعویض پلاک

- مدارک لازم برای شماره‌گذاری خودرو کدام است؟

برای تولیدات داخل اصل سند فروش کارخانه سازنده خودرو، کارت شناسایی وسیله نقلیه، سند خودرو، شناسنامه و کارت ملی فروشنده و خریدار، گواهی عدم خلافی، مدارک احراز سکونت، بیمه نامه شخص ثالث، معاینه فنی و فیش‌های پرداختی هزینه پلاک از جمله مدارک لازم است؛‌همچنین باید فروشنده یا خریدار یا نماینده قانونی هر یک حضور داشته باشند.

هزینه تعویض پلاک خودرو در سال 99 برابر است با..ادامه مطلب...

245 هزار تومان مراجعه‌کنندگان برای تعویض پلاک باید در مراکز شماره‌گذاری بپردازند؛ 150هزار تومان هزینه پلاک است که به خزانه دولت واریز می‌شود؛ 50 هزار تومان هزینه کارت هوشمند و 45 هزار تومان نیز برای مجموع خدماتی است که پلیس راهور ارائه می‌دهد از جمله هزینه پست و ... که این مبلغ 245 هزار تومان هزینه پلاک برای تمام خودروهای ایرانی و خارجی دریافت می‌شود.

7 تا 14 ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری خودرو در سراسر کشور/ وضعیت مراکز تعویض پلاک عادی است

- آخرین وضعیت مراکز شماره‌گذاری از لحاظ ارائه خدمت و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چگونه است؟

الحمدلله وضعیت مراکز خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری در سراسر کشور به وضعیت عادی بازگشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بحث فاصله‌گذاری اجتماعی خدمات به هموطنان در اسرع وقت ارائه می‌شود.

- ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در ابتدای آغاز به کار در اردیبهشت 7 صبح تا 17 بود هم اکنون با توجه به عادی شدن شرایط ساعات کاری چه تغییری کرده است؟

ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور از 7 صبح تا 14 است؛‌ البته این نکته را باید متذکر شد که با توجه به رعایت فاصله‌گذاری برای ورود مراجعین به مراکز تا هر زمانی که خودرو در صف وجود داشته باشد خدمت ارائه می‌شود و این طور نیست که با رسیدن به ساعت 14 به مراجعینی که منتظر مانده‌اند خدمت ارائه ندهیم.

۹۹/۰۸/۱۷

نظرات  (۱)

۱۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۵ آرتا مین
مرسی