وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران

اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران

زمان اعلام نتایج ثبت نام طرح کسر خدمت ایثارگران

ستاد کل نیروهای مسلح: اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام می شود تا مدارک خود را برای بررسی ارسال کنند.

اعلام اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا پایان دی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح،سردار «موسی کمالی» با بیان اینکه تحلیل و تجزیه آماری ثبت‌نام کنندگان این طرح انجام شده است، گفت: تا پایان دی به افرادی که شامل معافیت یا کسر خدمت خواهند شد، اعلام می‌شود تا مدارک خود را برای بررسی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: حدود ۳۵۷ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و به نظر می‌رسد که ۲۵ تا ۳۰ درصد نیز ثبت‌نام نکرده‌اند که این افراد در سال آینده در زمانی که اعلام خواهد شد، می‌توانند ثبت‌نام کنند.
سردار کمالی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آن دسته از افرادی که کمتر از ۲۶ ماه امتیاز ایثارگری برخوردارند، امسال شامل طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران نشوند؛ چرا که تعداد ثبت‌نامی‌های با ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری بسیار زیاد است.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین روز گذشته اولین آزمون مهارت افزایی سربازان با شرکت ۴۰ هزار سرباز در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. البته ۹۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که بقیه دارای نقص مدرک بودند و در آزمون‌هایی که در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد، امیدواریم موفق به شرکت در آزمون شوند.
وی افزود: امید است که تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار نفر با شرکت در این آزمون‌ها، مدرک مهارت‌افزایی را کسب کنند و در سال آینده این رقم به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

۹۶/۱۰/۲۶

نظرات  (۱)

با سلام
کسری خدمت ایثار گری شامل چند فرزند ایثارگران می شود