وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

ثبت نام پیاده روی اربعین 96 - سایت ثبت نام ویزای اربعین

Walking-registration-Arbaeen-samah

ثبت نام پیاده روی اربعین 96


بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در ابتداى درس خارج فقه‌ درباره پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۴/۹/۹

البتّه این عرایض ما موجب نشود که بعضی‌ها خارج از مقرّرات بخواهند بلند شوند راه بیفتند و حرکت کنند...جوری نباشد که کسانی خارج از این ضوابط بگویند «برویم همین‌طور حرکت کنیم، سر به بیابان بگذاریم -مثلاً- برویم»، این‌جوری مطلوب نیست...

هزینه ویزا و صدور گذرنامه اربعین 96

کسانی که بصورت زمینی یا هوایی برای شرکت در راهپیمایی اربعین خود را به عراق می رسانند مشمول پرداخت ویزا میشوند. هزینه ویزای اربعین در حدود 40 دلار (120 هزار تومان) برای زائرین ایرانی در نظر گرفته شده است.

هزینه صدور گذرنامه در دفاتر پلیس +10 برای اربعین طبق تعرفه مصوب از زائرین دریافت میشود.همچنین در این ایام گذرنامه بصورت ویژه و چند روزه و حتی چند ساعته برای زائرین اربعین حسینی صادر میشود.

سایت ثبت نام ویزای اربعین 96

معمولا کسانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند در سایت سماح که زیر نظر سازمان حج و زیارت اداره میشود ثبت نام کرده و ویزای خود را موقع سفر دریافت میکنند.

samah.haj.ir

البته در سایت مذکور برای ثبت نام اربعین 96 اطلاعیه ای به شرح زیر صادر شده است:

نظر به اتمام فعالیت سفارت عراق، کنسولگری ها و دفاتر موقت صدور روادید اربعین، ثبت نام در سامانه سماح متوقف می گردد. ان شاء الله در سال های آتی نیز شاهد حضور پر شور مردم در راه پیمایی عظیم اربعین و ارائه خدمات به مشتاقان زیارت ابی عبدالله الحسین(ع) باشیم. التماس دعا

بلاخره تکلیف معلوم نشد!

تاریخ اربعین 96

روز اربعین مصادف است پنجشنبه با 18 آبان 1396 شمسی به زائرین عزیز توصیه میکنیم برنامه پیاده روی را طوری برنامه ریزی کنند که سه روز قبل از اربعین به ایران برگردند واقعا تجربه شده! که یا از هواپیما ی برگشت جا می مانند یا تاخییر پرواز یا در ترافیک می مانند!