وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

معرفی خدمات ارائه شده در دفاتر خدمات انتظامی(پلیس+10)

  ثبت درخواست اعزام

  ثبت درخواست معافیت پزشکی

  ثبت درخواست معافیت مواردخاص

  ثبت درخواست معافیت کفالت

  ثبت درخواست المثنی معافیت،پایان خدمت داخل و خارج از کشور

  ثبت درخواست طرح تعویض کارت معافیت،پایان خدمت داخل و خارج از کشور

  ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانش ‌آموزی

  ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی

  ثبت درخواست معافیت تحصیلی طلاب

  ثبت درخواست تمدید و تعجیل

  صدور المثنی برگ اعزام و برگ محل مراجعه

  ارایه بارکدپستی برگ اعزام و برگ محل مراجعه و کارتهای معافیت و پایان خدمت

 اصلاح عکس

 اصلاح آدرس


تعرفه های خدمات وظیفه عمومی در دفاتر پلیس +10

 

هزینه ثبت درخواست اعزام به خدمت

115،000ریال

هزینه ثبت درخواست معافیت پزشکی

130،000ریال

هزینه ثبت درخواست معافیت کفالت

130،000ریال

هزینه ثبت درخواست معافیت موارد خاص

130،000ریال

هزینه اصلاح آدرس

10،000ریال

هزینه اصلاح عکس

10،000ریال

هزینه تعویض و المثنی کارت هوشمند معافیتها

140،000ریال

هزینه تعویض و المثنی کارت هوشمند کارتهای پایان خدمت 140،000+120،000 ریال فیش واریزی به خزانه داری کل

260،000ریال

هزینه ثبت و صدور معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

40،000ریال

هزینه صدورنامه استعلام ثبت احوال

10،000ریال

هزینه ثبت تغییر آدرس مشمولان

10،000ریال

هزینه تمدید و تعجیل مشمولان اعزام به خدمت

10،000ریال

هزینه صدور المثنی برگه اعزام به خدمت

2،500ریال


نظرات  (۷)

فامیل من در گواهینامه اشتباه چاپ شده‌ چکارکنم 
تاریخ ثبت نام دانشگاه اینجانب در پلیس+10 برای معافیت تحصیل اشتباه قید شده چگونه میتوان اصلاح کرد
پاسخ:
دوباره با مدارک به دفتر پلیس+10 مربوطه مراجعه کنید
سلام و خسته نباشید. من اخراجی کارشناسی پیوسته هستم و به من مدر کاردانی در رشته تعلق گرفته است. اما در برگع اعزامم که در پلیس +10 دادند زده است مدرک "معادل". آیا این صحیح است یا خیر؟
سلام و تبریک سال نو1394
ببخشید هزینه در یافت  کارت معافیت کفالت پدر نیازمند مراقبت(با تایید هیات پزشکی) همین 13 هزار تومنه یا این فقط هزینه ارسال مدارکه و اگه بیشتر هست لطفا بفرمایین چقدر است ...

باسلام اگر ظرفیت یک ماه کامل بشه احتمالش هست دوباره از ظرفیت کم بشه 

مورد دوم من برای تعجیل به دفتر پلیس+10 رفتم که گفت ظرفیت تکمیله اگه دوباره برم برام درخواست میزنن یا نه؟

باسلام وقتی برا تعجیل به دفتر پستی میرم میگه ظرفیت تکمیله ازکجا باید درخواستمو ثبت کنم کی ظرفیت میدن خواهشا جواب بدید
سلام.من دانشجوی دانششگا ازاد پرستاری هستم.ومعافیت تحصیلی من تا سال97 هست وسربازیم19/6/97ولی میخوام سال دیگه کنکور بدم واسه پزشکی اگ قبول بشم از دانشگا ازاد انصراف بدم میتونم برم دانشگا دولتی پزشکی بخونم...تازه اگ نشه تک پسرم پدرم هم افسردگی داره معافیت کفالت چی میدن ی بار ک اقدام کردم ندادن.لطفا جواب بدین.ممنون.چون میخوام کنکورسال95رو برم شرکت کنم.