وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

وی در مورد چگونگی پرداخت اقساطی تخلفات و جرایم راهنمایی و رانندگی نیز گفت: تعدادی از افرادی که به مرکز اجرائیات مراجعه می‌کنند اعلام کرده‌اند که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان پرداخت یکجای تخلفات معوقه را ندارند لذا امکان پرداخت بخشی از تخلفات را فراهم کردیم.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در مورد چگونگی پرداخت در این روش گفت: متقاضی در این مرحله پس از مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ وارد بخش استعلام می\‌شود . در این بخش درگاهی به اسم پرداخت جرائم وجود دارد که امکان پرداخت کلی و یا موردی مبلغ تخلفات در آن وجود دارد.

سرهنگ احمد کرمی اسد در تشریح جزئیات این خبر افزود: رانندگان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال VIN خودرو مبلغ جرایم خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان می‌توانند با اضافه کردن ستاره (*) در پایان VIN ارسالی، شناسه قبض و پرداخت نیز دریافت کنند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان همچنین با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir و درج شماره بارکد پستی درج شده در پشت کارت خودرو قادر به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود خواهند بود.


وی تاکید کرد: برابر هماهنگی انجام شده امکان پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت و دستگاه های خودپرداز اکثر بانک ها هم اکنون فراهم است.

۹۴/۱۲/۰۲

نظرات  (۷)

ما که انجام دادیم وسط برنامه سایت دیگه کار نکرد و4 تا از جریمه ها پرداخت شد ما بقی بلا تکلیف
هر کاری می کنم اصلا نمیشه خلافی ها را واریز کنم
تخلفاتی که دوربین ثبت کرده رو نمیشه انتخاب و پرداخت کرد!!!!
من به صورت انتخابی چند تا رو تیک زدم وپرداخت کردم ولی هنوز از مبلغ کل کم نشده..چه مدت طول میکشه این پرداختها لحاظ بشه توسایت.. ویکی نیست بگه بابا عصر تکنولوژیه محض رضای خدا سیستماتونو به روز کنید اینکارو رو میکنیم که بهمون میگن عقب افتاده......
من تیک زدم انتخاب شدن بانک ملیو انتخاب نکرد بانک دی رو قبول کرد زدم پولو از حسابم برداشت ولی هیچ رسیدی بهم نداد از طرفی ایمیلمم چک کردم اونجام رسید نداده با توجه به این که سایت آفلاین هیچ راهی برا فهمیدنش وجود نداره که واریز شده یانه فقط باید صبر کنی تا سایت آپدیت شه خیلی اعصاب خورد کنیه انصافا
سایت مورد نظر از دسترس خارج است.
۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۶ مهدی رستگاری
سلام***** لطفا پاسخ بدین ****
من 4 میلیون خلافی داشتم و امروز خودروی بنده توقیف شده به دلیل خلافی، من با ماشین کار میکنم به همین دلیل خلافیم بالا بود حالا برای رفع توقیف امکان پرداخت یکجا رو ندارم، می خوام بدونم امکان پرداخت اقساطی خلافی و رفع توقیف ماشینم وجود داره؟؟؟؟ یکجا نمیتونم پرداخت کنم و اگر اقساط نشه باید حالا حالاها بمونه ماشینم. ممنون میشم پاسخ بدین...