وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۳

سردار کمالی:غیبت نکنید

تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کم و بیش آغاز شده و در این بین ممکن است برخی نامزدها برای رای آوری وعده‌هایی بدهند که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. وعده‌های مربوط به قوانین سربازی از جمله آنهاست که جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، بر ضرورت پرهیز از آن تاکید کرد.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: متاسفانه ممکن است برخی از جوانان با اعتماد به این سخنان وارد غیبت از سربازی شده و بعد به همین دلیل در مسیر زندگی آینده‌شان لطمه وارد شود.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وعده‌های تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخاباتی مجلس پیرامون قوانین سربازی اظهار کرد: با توجه به اینکه سربازی به توان رزمی نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور ارتباط دارد، قطعا تصمیم‌گیری در مورد آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه سربازی با موضوع امنیت و بنیه دفاعی کشور در ارتباط است، بنابراین نمی‌توان به این موضوع به عنوان یک مساله احساسی و در یک فضای تبلیغاتی و انتخاباتی نگاه کرده و اظهار نظر کرد.

به گفته جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای اظهار نظر در مورد سربازی باید مولفه‌های مختلف از جمله وضعیت ژئوپلیتیکی کشور، تهدیدات، آمایش سرزمینی، ابزارهای دفاعی و... مدنظر قرار بگیرند.

سردار کمالی

کمالی با بیان اینکه سربازی یک موضوع تخصصی است که باید به شکل تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: بنابراین تاکید ما به نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی این است که به حوزه سربازی ورود نکنند و با دادن برخی از وعده‌هایی که اجرایی نبوده یا احتمال آن ضعیف است برای جوانان و مشمولان مشکل ایجاد نکنند.

انتهای پیام

نظرات  (۱)

منطق ایجاب میکند که اولاً افرادی که سنشان بالا رفته و به هر دلیلی سربازی نرفته اند مثل بسیاری از جرایمی که معادل ریالی آن وجود دارد تعیین تکلیف شوند و دین خود را به طریق دیگری ادا کنند. دوماً چنانچه این طرح در سال 95 هم اجرا میشود باز منطق ایجاب میکند سنوات همان 8 سال باشد و جدول زمانی یک سال جلوتر کشیده شود و همان قوانین و تبصره ها با احتساب یک سال جلوتر انجام پذیرد. البته قوانین پارسال ایراداتی نیز داشت. و اعرادی با سنین کمتر و با همان مدرک تحصیلی مشمول حالشان میشد که افرادی با سنین بالاتر و همان مدرک تحصیلی شامل حالشان نمیشد. پس لطفاً علاوه بر مبنای سال اخذ آخرین مدرک، سال تولد افراد را هم در نظر بگیرید.