وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

فرزندان شهدای منا از مدارس شاهد و سهمیه دانشگاه استفاده می‌کنند و همه فرزندان از خدمت سربازی معاف می‌شوند. همچنین از مراکز مشاوره و مددکاری می‌توانند در سراسر کشور استفاده کنند.

این عزیزان فقط از خدمات فرهنگی بنیاد استفاده می‌کنند و تنها همسر و فرزندان تحت تکفل بنیاد هستند، همچنین هنگام مراجعه این افراد به بنیاد کارتی برایشان به عنوان خانواده شهدای منا صادر می‌شود.
رییس بنیاد شهید گفت: سازمان حج و زیارت نیز تقبل کرده است که سالانه حق بیمه را بپردازد که شامل افرادی می‌شود که بیمه ندارند.


رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه سالانه تعدادی از این افراد را به سفرهای زیارتی اعزام خواهیم کرد و سهمیه برایشان قائل هستیم افزود: روی قبور این عزیزان طبق بخشنامه‌اب که خواهیم داد نام شهید حک می‌شود.



معاون رئیس‌جمهور با اعلام این مطلب که ٤٢ شهید فاجعه منا از جمله فرزند سردار انصاری در مدینه دفن شدند گفت: خانواده‌ها اعلام کردند این شهدا همان‌جا بمانند که ما در خدمت خانواده این عزیزان نیز خواهیم بود.



در این نشست خبری سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرد: همانطور که به خانواده‌ها گفته بودیم کار در چند مرحله انجام شد، به طوری که پیکر تمام عزیزانی که خانواده‌هایشان می‌خواستند برگردند برگردانده و در گلزار شهدا دفن شدند. یکی دو مورد نیز وجود دارد که در حال پیگیری است.



وی گفت: این حادثه همه را داغدار کرد و همه وظیفه دارند نهایت تلاش را برای به سرانجام رسیدن این پرونده انجام دهند. این شهدا مانند شهدای مدافع حرم و هسته‌ای هستند و از مقام معظم رهبری هم تشکر می‌کنیم زیرا فراتر از آنچه ما فکر می‌کردیم ایشان انجام دادند و در بین همه کشورها ایران اولین کشوری بود که توانست اجساد را شناسایی کرده و برگرداند.

نظرات  (۱)

بابا ما چ گناهی کردیم پدرمون تو منا نبود امسال. انصافا طرخ خرید غایبین پنج سالم تاید کنید