وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه شرایطی فراهم شده که شهروندان بتوانند جرایم را قسطی پرداخت کنند، گفت: پلیس پیشنهادی برای بخشش جرایم نداده و اگر بنا باشد جرایم رانندگی بخشیده شوند، این موضوع باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
مهری درباره اینکه با توجه به افزایش نرخ جرایم آیا پلیس نظارت بیشتری در عملکرد پرسنل و ماموران خود خواهد داشت، گفت: پلیس برای کنترل و صحت عملکرد کارکنان خود، بازرسان محسوس و نامحسوس دارد.
وی درباره اخبار متفاوتی که پیرامون نقل و انتقال خودرو و تعویض پلاک از سوی پلیس و دفاتر اسناد رسمی منتشر می‌شود نیز گفت: هر فرد قبل از شماره‌گذاری باید نسبت به بررسی اصالت خودرو اقدام کند. در غیراینصورت موارد متعددی بوده که مردم متضرر شده‌اند. همچنین شهروندان نباید وکالتی چنین کاری را انجام دهند چراکه در مواردی بوده که فرد وکالتی را گرفته اما برای تعویض پلاک اقدام نکرده‌اند.توصیه ما این است که شهروندان حتما در مراکز شماره‌گذاری حضور پیدا کرده و کسانی که می‌خواهند نقل و انتقال داشته باشند به این مراکز بروند. مراجعه به دفاتر اسناد رسمی الزامی نیست.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: برای اسقاط خودرو نیز شناسه مالکیت خودرو کافی است.
تردد هر وسیله نقلیه بدون پلاک تخلف است
مهری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تردد اتوبوس‌های فاقد پلاک بی‌آرتی در شهر تهران قانونی است یا خیر، اظهار کرد: هر وسیله نقلیه متحرک باید دارای پلاک ملی باشد و استثنایی نیز درباره خودروهای نیروهای مسلح و وزارت دفاع وجود داشت که با ابلاغ رییس ستاد کل نیروهای مسلح این مشکل نیز برطرف شد. در حال حاضر هیچ وسیله نقلیه‌ای حق تردد بدون پلاک را ندارد و این اقدام تخلف است.
وی درباره ساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی نیز گفت: با توجه به تغییرات هندسی شهرها و معابر، تصمیمی برای بازنگری تابلوها اتخاذ شد و تعداد زیادی از علائم کم شدند.
۹۴/۱۱/۲۴