وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت : زمان صدور کارت هوشمند ملی از زمان درخواست تا چاپ به کمتر از دو هفته کاهش یابد.  حمیدرضا یغمایی در این باره افزود: براساس هدف گذاری تا پایان سال 1397 برای تمام واجدین شرایط کارت هوشمند ملی صادر خواهد شد؛ ضمن اینکه شمار کارت‌های هوشمند ملی صادر شده نیز تا پایان سال به هفت میلیون می رسد.

وی افزود: از سال 1391 صدور کارت هوشمند ملی آغازشده است و تلاش براین است تا زیر ساخت های لازم برای صدور کارت هوشمند ملی ارتقاء یابد.

وی اعلام کرد: افرادی که فاقد کارت ملی یا کارت هوشمند ملی هستند برای دریافت کارت ملی می‌توانند، ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه برای تمام افراد بالاتر از 15سال کارت هوشمند ملی صادر می‌شود.

یغمایی اظهار کرد: دریافت کارت هوشمند ملی طی 2 مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام امکان پذیر است و افراد فاقد کارت ملی یا کارت هوشمند ملی می توانند از طریق سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند و یا با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر پستی مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال تاکید کرد: وجوه دریافتی دفاتر پستی یا پیشخوان دولت بابت انجام مرحله پیش ثبت نام بر اساس تعرفه های تعیین شده از سوی این دفاتر است .

وی ادامه داد: همه افراد می‌توانند خودشان در سامانه www.ncr.ir به طور رایگان پیش ثبت نام کنند و سپس براساس زمان و نشانی اعلام شده به محل مورد نظر برای کارت مراجعه کنند. مبلغ 17هزار 200تومان به صورت ثابت و مبلغ متغیر از 9 تا 12 هزار تومان بسته به وضعیت شهرها یا کلانشهرها نیز برای ادامه روند ثبت نام از سوی متقاضیان پرداخت می شود .

مدیرکل مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال درباره نحوه ثبت نام از طریق سامانه NCR اضافه کرد: در این مرحله از ثبت نام از فرد اثر انگشت و عکس زنده (لایو) گرفته می شود، شناسنامه متقاضی اسکن خواهد شد و نام فرد، جزء افراد متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی ثبت می شود.// همشهری

نظرات  (۲۳)

با سلام وخسته نباشید
سایت کارت ملی هوشمند برای کسانی که کارت شناسایی ملی دارند بسته است
سایت کارت ملی هوشمند از چه زمانی برای تمام افراد جهت ثبت نام باز میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ۱ماه است برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم وتمام مراحل رو انجام دادم ولی کارت ملی هنوز برام نیومده خواستم بدونم چه مدت برا ارسالش طول میکشه
۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ مهدی نعمت زاده
3 ماه است که برای کارت ملی هوشمند خود وخانواده ثبت نام کرده ام ولی تاکنون هیچ خبری نیست خواستم ببینم کی ویا تا چند وقت دیگر میاید
سلام بنده و خانواده ام سه ماه است درخواست کارت ملی هوشمند داده ایم اما همچنان منتظر دریافت پیام ثبت احوال جهت تحویل کارت میباشیم
این مدت زمانی طولانی بابت چه مشکلی میباشد
سلام ما ۶ ماه است ثبت نام کردیم اما هنوز کارت ملی نیومده مشکل بانکی داریم ک تا زمانی ک کارت ملی نیاد مشکل حل نمیشه لطفا رسیدگی فرماایید با تشکر
بیش از سه ماه مدارک را دادیم برای صدور کارت هوشمند ملی...هنوز وضعیت آن در حال صدور هستش....
سلام من الان یک و نیم ماه منتظر پیام ثبت احوالم تو سایت هم ک میرم میگه در مرحله صدور مگه چه قدر این صدور طول میکشه
سلام من نزدیک 2 ماهه برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم اما هنوز کارتم نیومده من شدیدا به شماره سریال کارت ملیم نیاز دارم چون من کارت ملی قدیمی هم ندارم. خواهش میکنم یه راه حلی بهم نشون بدین
من 3 ماه ثبت نام کردم هنوز کارتم نیو مده
مسخره هست گفتید دو هفته کارت صادر میشه ولی الان یکماه و نیم هست متاسفانه همش دروغه
درود بر شما
از خرداد ماه 1395 کارهای ثبت نام کارت ملی هوشمند و عکس گرفتن در اداره ثبت احوال و پرداخت پول 20 هزار تومان و تکمیل ثبت نام را انجام داده ام ، اما تاکنون که دوم شهریور 1395 می باشد کارت ملی هوشمندم را دریافت نکرده ام
برخلاف گفته متصدی ثبت احوال که گفتند با پیامک اطلاع رسانی میشود،،، تاکنون هیچگونه پیامکی پس از گذشت بیش از 2 ماه برای اینجانب فرستاده نشده است و کارتم هنوز در مرحله صدور است..
مدت پنج ماه است که از طریق پلیس + 10تقاضای کارت ملی کردم وهروقت از طریف اینترنت استعلام می گیرم جوابی دریافت نمی کنم حال انکه مسئول بسیار محترم ثبت احوال اعلام کردنند درمدت کمتراز 20روز کارت ملی صادر می شود . /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام ٨ماهه که درخواست کارت ملى کردم ولى هنوز به دستم نیومده واقعا دلیلش چیه من واقعا احتیاج دارم تا چقد دیگه اخه باید صبر کنم!!!
جهت ثبت نام اطلاعات را صحیح وارد نموده ولی پیام شما واجد شرایط ثبت نام نمی باشید می آید دلیل چیست
الان چهار ماه هست که من منتظرم به من اس ام اس بزنند که کارت هوشمند من صادر شده ولی هنوز خبری نیست .دو هفته ؟؟؟؟خنده داره
با سلام
میخواستم بگم لطف کنین اون 2هفته دروغینتون رو بردارین
الان 4ماهه منتظرم نه پیامک اومده نه اینکه توسایت خبریه
4ماهه کارت ملی شما در حال صدوراست
اینو کجای دلم بزارم اخه7 روز
ســـــــــلام .من ٨ماهه اقدام کردم منتظر پیامکم بیــــــاد ولی هنــــــوز ک خبــــــری نیــــست اون موقــــع شمــــا زدین دوهفته واقعا خنــــد ه داره.لـــطفـــــــ���ا رســـــــــــــــیدگی شــــــــود😊😊
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ میلاد محمدی
من 4ماه هست ثبت نام کردم ولی هنوزم میگن کارت شما درحال دور میباشد
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۶ سیده ندا خوشحال ضیابری
زمان تحویل کارت پلی هوشمند
با سلام یک ماه پیش جهت کارت ملی اقدام کرد.در مهر ماه.لطفا بفرمایید.کی کارت ملی به دستم میرسد.کارت ملی جدید.چون قبلی رو گم کردم.خواهشمند است پاسخ دهید09156606586ساقی
خسته نباشید.من برج 10 سال1394 درخواست کارت ملی دادم پول گرفتن عکس و مدارک هم گرفتن گفتن براتون اس ام اس میاد.الان برج 8 سال 1395 شده هنوز نیومده.رفتم همونجا میگم چرا نمیاد میگن که یه عده دزدی کردن به خواطر اینه که نمیاد
۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۷:۰۰ أکرم بیطرفان
من از عید تا حالا برای کارت ملی پست کردم ولیکن تا کنون خبری از ان نیست
چرا وقتی نمیتونید طرحی را اجرا کنید مردم را سرکار میزارید حتمن برای اقایی یغمایی که خودش مدیر عامله دو هفته ای امده بس دوستان انتظاری نداشته باشید برای ما کمتر از 2 سال طول نکشه