وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

طبق قانون بودجه 1394 هزینه پلاک کردن خودرو به شرح زیر میباشد:
به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می شود بابت شماره گذاری خودروها اعم از نوشماره، نقل و انتقال و تعویض پلاک خودروهایی که ارزش آنها به قیمت رسمی و یا کارشناسی توسط مراجع ذی ربط بیش از پانصدمیلیون (500.000.000)ریال است را یک میلیون (1.000.000)ریال و کمتر از پانصدمیلیون (500.000.000)ریال را پانصدهزار (500.000)ریال، دریافت و به خزانه داری کل کشور واریز نماید. معادل مبلغ واریزی از محل اعتبارات ردیف62-530000در اختیار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد.

تبصره 28- از متن بودجه 94

نظرات  (۴)

۱۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۳ هادی صفرنزاد تنورجه
دو ماه است ماشین نیسان خریدم خرج خانواده را با ماشینم کار میکنم هنوز راهنما یی رانندگی تهران بلاک برام ثبت نکرده بیچاره شدم
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که، میتونم کارت موتورسیکلتِ حال و حاضر خودمو، هوشمند کنم؟

یا اینکه نه،باید در طی خرید و فروشی،این کار انجام بشه؟
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که، میتونم کارت موتورسیکلتِ حال و حاضر خودمو، هوشمند کنم؟

یا اینکه نه،باید در طی خرید و فروشی،این کار انجام بشه؟
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که، میتونم کارت موتورسیکلتِ حال و حاضر خودمو، هوشمند کنم؟

یا اینکه نه،باید در طی خرید و فروشی،این کار انجام بشه؟