وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

 پیامک اعلام ثبت تخلف دوربین راهنمایی و رانندگی

جریمه خودکار وسیله نقلیه توسط پیامک

استعلام خلافی توسط اس ام اس

پیامک جریمه دوربینهای ثبت تخلف پلیس

پیامک خلافی دوربینی

یکی از نگرانی‌های رانندگان عدم اطلاع از ثبت تخلفشان توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی است. نمایش تخلفات توسط دوربین‌های پلیس راهور بر روی موبایل می‌تواند سریع‌ترین راه اطلاع از خلافی خودرو باشد. برای اطلاع از این شیوه‌ی انجام این کار با زومیت همراه شوید.

شیوه‌های الکترونیک اطلاع از تخلفات راهنمایی و رانندگی چند سالی است توسط پلیس راهور راه‌اندازی شده و در اختیار تمامی رانندگان قرار گرفته است. یکی از امکاناتی که جدیدا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی راه اندازی کرده‌است، ارسال تخلفات ثبت شده با دوربین‌های پلیس از طریق پیامک است. اما سوال اینجاست که چطور تخلفات ثبت شده با دوربین‌های پلیس برای ما پیامک خواهد شد؟

برای ثبت تخلفات باید ابتدا کد VIN خودروی مورد نظر را داشته باشید. این کد یک رشته ۱۷ کاراکتری است که در سمت راست پشت کارت خودرو ثبت شده است. این کد با IR شروع شده و دارای حروف انگلیسی و عدد است.

VIN کارت خودرو

حالا شماره VIN خود را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰ پیامک کنید. پس از اینکه کد شما تایید شد از شماره ۱۱۰۱۰ یا ۹۸۱۱۰۱۰ پیامکی حاوی متن زیر به شماره موبایل‌تان ارسال می‌شود.

پیامک خلافی دوربینی

نظرات  (۸)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۳ حکمت اله ابراهیمی
سلام
چگونه میتوانم عکس موقعی که دوربین تخلف بنده را ثبت کرده است را مشاهده کنم
ممنون
پاسخ:
از پلیس راهور گمانم
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۲ جمشید کسرلیى
پیام
باسلام گواهینامه ای باطل شده ازتوسط کمسیون میتوته از دوباره گواهینامه بگیره
من هرچی اس ام اس میدم پاسخ نمیاد
سلام . خسته نباشید . فقط یه چیز خیلی پیشه پا افتاده میخوام بگم . تقاطع بیمارستان هفت تیر خیابان شهید رجایی شمال به جنوب دارای چراغ قرمز میباشد گردش به چپ را ممنوع کردن ولی هیجگونه تابلو مربوطه ی نصب نشده و از اونجایی که من ساکن این منطقه هستم روزانه سه بار مجبورم از این تقاطع عبور و گردش به چپ کنم و اگر این کار را انجام ندهم باید یه مسیر 1 کیلومتری رفت و بگشت و بره تا به دوربرگردان بعدی برسم و تا الان در حدود 1/300/000 تومان خودرو شخصی من را جریمه کرده اید .... با تشکر از تلاش های شبانه روزی شما ها .
خواهشاً به فکر مردم باشید .... گناه دارن
سلام و خسته نباشید.در صورتی که خلافی وجود نداشته باشد که پیامکی ارسال نمیشود و هزینه ای بابت اینکار پرداخت نخواهد شد.درسته؟یعنی ممکنه بنده ثبت نام کنم و اصلا ثبت دوربین نداشته باشم و پیامکی هم برای بنده ارسال نشود ، در نتیجه هزینه ای هم برای من دارد؟
50 تومان دروغ محضه.من پیامک ارسال کردم 1000 تومان کسر کرد.معلوم نیست این پولها کجا میره
۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۰ روح اله یزدانی حسنارودی
سلام مکان تخلف رانشان دهید