وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مودمهای دانگل و 4g و 3g ایرانسل

irancell Huawei E3372 4G Modem

توضیحاتی در مورد مودم Huawei E3372 که توسط ایرانسل ارائه میشه و من هم اونرو خریدم :

1-این مودم با قیمت 120 الی 137 هزار تومان در نمایندگی های ایرانسل قابل خرید هستش.

2-سیمکارت u sim یوسیم مجهز به 4g و ساپور 3g و 2g با ترافیک 10 گیگابات اینترنت ارئه میشه.

3-بعد از خرید سیمکار شما باید به یکی از نمایندگیهای ایرانسل یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید برای ثبت و مالکیت سیمکارت(مدارک:کارت ملی+مودم+سیمکارت یا پوکه)هزینه 2000 هزار تومن برای فعالسازی هستش

4-زمان فعال شدن اینترنت بعد از ثبت مالکیت سیمکارت در نمایندگیهای ایرانسل 7 روز بعد هستش یعنی هفت روز طول میشکه تا اینترنتش بهتون تعلق بگیره!(عجب رسم مزخرفی!!)و بعد هفت روز, 90 روزهم فرصت استفاده از 10 گیگ رو دارید.

5-تقریبا 9.700 نه هزار و هفتصد تومان هم شارژ اولیه داره که مراقب باشید به اینترنت وصلش نکنید چون اینترنت آزاد براتون حساب میشه!(البته من 5 مگ بصورت امتحانی دانلود داشتم که چیزی کم نکرد و بعد اختار داد که داره آزاد مصرف میکنه)

6-با اینکه مودم usb هیوای! روی سیمکارت ایرانسل آنلاک هستش یعنی در اصطلاح فقط سیمکارت ایرانسل رو میشناسه اما من با یه ترفند ساده آنلاکش رو باز کردم که سیمکارت همراه اولم رو هم خوند..

خیلی مراقب باشید اگر تا 10 بار نتونید انلاک کنید مودم رو ,مودم از کار می افته! تالیا برای من جواب نداد×

۹۴/۰۹/۲۵