وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شد. با استفاده از این سامانه، شهروندان می توانند خدمات زیر را در ارتباط با پرونده خود، از طریق پیام کوتاه دریافت نمایند:
• دریافت خلاصه پرونده
• دریافت رمز پرونده
• دریافت شعبه رسیدگی کننده و آدرس
• مشاهده فهرست پرونده ها
• ارسال پیشنهاد و یا انتقاد
شهروندان جهت دریافت راهنمای استفاده از این سامانه، می توانند عدد صفر را به شماره 500029 پیامک نمایند. همچنین شهروندان می توانند برای دریافت هر بخش به شرح زیر، عدد مربوط را به شماره 500029 پیامک نمایند.
• راهنمای دریافت خلاصه پرونده، عدد یک،
• راهنمای دریافت رمز پرونده، عدد دو،
• راهنمای دریافت شعبه رسیدگی کننده و آدرس، عدد سه
• راهنمای ارسال پیشنهاد و یا انتقاد، عدد نه
./....

نحوه دریافت خدمات فوق الذکر به شرح زیر است:

1- برای دریافت خلاصه پرونده می بایست کد زیر را به شماره 500029 پیامک نمود:
رمز شخصی# شماره فرعی پرونده # شماره پرونده # 1
مثال: چنانچه می خواهید از آخرین وضعیت پرونده شماره 9009982619700000شماره فرعی 2 که رمز شخصی آن 2030 است مطلع شوید کد 2030#2#9009982619700000 # 1 را به شماره 500029 ارسال می نمایید.

2- برای دریافت رمز شخصی پرونده می بایست کد زیر را به شماره 500029 پیامک نمود:
شماره پرونده # 2
توجه:این خدمت تنها به افرادی ارایه می شود که شماره تلفن همراه آن ها در سیستم مدیریت پرونده قضایی ثبت شده باشد.
3- برای دریافت شعبه رسیدگی کننده و آدرس می بایست کد زیر را به شماره 500029 پیامک نمود:
رمز شخصی# شماره فرعی پرونده # شماره پرونده # 1
4- برای ارایه پیشنهاد و انتقاد نیز می توان متن مربوط را با الگوی زیربه شماره 500029 پیامک نمود:
متن پیشنهاد یا انتقاد # 9

نظرات  (۲۲)

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مسلم جهانگیری
سلام بنده جهت دریافت رمز شخصی خود به شماره های ذکر شده عدد مربوطه را پیامک کردم ولی هیچ جوابی را دریافت ننمودم
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۹ مسلم جهانگیری
سلام بنده جهت دریافت رمز شخصی خود به شماره های ذکر شده عدد مربوطه را پیامک کردم ولی هیچ جوابی را دریافت ننمودم
دریافت رمز رو زدم جوابی نیومد
سرکاریه!!!
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۴ جمشید روحى
احتراما
با اعمال نفوذ در پرونده هاى قضایى چطور باید برخورد کرد الان من با اینکه نقض حکم دیوانعالى کشور از شعبه هفده به چهار دلیل موجه داشتم منتها سه سال تحمل کیفر حبس کشیدم یه سال حبس حقوقى با یه فامیلى که یه فر به انتهاش اضافه شده بود کشیدم در کمال ندارى اعسارم در شعبه هفت نبوت کرج سه بار رد شد و با گلریزون ٤٧٠ میلیون تومان به شاکى پرداخت کردن و ازاد شدم الان یه ساله که ازاد و بیکار متوجه شدم همه این بلایا توسط کارمندم که با شاکیها هماهنگبوده الانم مغازمو تصرف کرده تمام دستگاهمو فروخته و با شکایتم براى اقا شعبه ده دادیارى مطهرى تهران منع تعقیب صادر شده که تمام اسناد مربوط به مالیتم روى دستگاهها موجود و جعل اسناد از طرف وى معرض است چه باید بکنم
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۶ جمشید روحى
احتراما
دو خط تولید اتومات تولید ورق کرکره سنوسى و یکى طرح سفال جنوا تمام تومات داشتم با تمام مدارک خرید و مالکیت ، شاگرد مغاز ه ام انرا با ترفندى از انبار ربود یا برد یا دزید با تمام مدارک مستند و کاغذ خرید و بیجک و رسید انبار شکایتى در شعبه ده دادیارى مجتمع مطهرى کردم و با تمام مدارک مستدى که بعرضتان رساندم دادیار محترم براى متهم قرار منع تعقیب صادر نمودن چهار سال با بیعدالتى تمام حبس کشیدم سؤالم اینه چطورى که قوه قضاییه ...؟
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۵ جمشید روحى
احتراما
متن یه پیامک رو براتون کپى پیس میکنم میخوام بدونم این پیامها عواقب کیفرى داره یا نه اینو مسلم صالحى براى من فرستاده حالا دستگاه هاى منم دزدیده منم شکایت کردم ولى هنوز به نتیجه نرسیدم متن پیام ایشان
جمشید برو از خونوادت خداحافظى کن دوباره میخوام بفرسمت زندان خونه ابدیت
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۸ جمشید روحى
احتراما
به ؛ ریاست محترم قوه قضاییه جناب اقاى ایت ا...لاریجانى
از: جمشید روحى
موضوع: ایاده حیثیت و شرف و تظلم خواهى بیداد نامه
مدت پنج سال است که به ناحق و اعمال نفوذ و مکررا به من از طرف اشخاص و یک کارشناس رسمى قوه قضاییه ظلم میشود و با معدوم کردن اسناد بیگناهى من توسط کارمندم که امینم بوده و شخص کارشناس سال ها در زندان بودم و خواهم رفت و میلیارد تاوان دادم من یک کار افرین بودم و تمام زندگیم توسط این اشخاص به تاراج رفته لاریجانى تو مگر اطلاع ندارى در قوه قضاییه چه زیر میزى هایى رد و بدل میشود خواهشمندم پرونده مرا که مورد نقض حکم توسط دیوان عالى کشور نقض نیز گرفتم فایده ایى نداشته این دزدیها م ظلمها هنوز در مورد من درشعبه ده دادیارى مطهرى تهران در جریان است ٠٩١٢١١٥٥٧٨٧ اقاى لاریجانى در قوه قضاییه بسیار بیعدالتى و ظلم و ستم در حق مظلومین روا میشود مرا صدا کنید تا برایتان تعریف کنم من به رهبرى اصل نود مجلس ریاست جمهورى تعزیرات دادگاه ویژه قضات و روحانیت و از شخص شما نیز شکایت کردم ولى هیچ فاید ه ایى نداشته عاجزانه تقاضا دارم مرا براى یک دیدار فراخوان نمایید با تشکر جمشید روحى
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۸ بهزاد دری وری
درمورد رمزشخصی پرونده ایسگاه ملتو گرفتین یا واسه ماجواب نمیاد
سلام بنده جهت دریافت رمز شخصی به شماره ی ذکر شده عدد مربوطه را پیامک کردم ولی هیچ جوابی را دریافت ننمودم
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۴ سجاد فلاحی
سلام جهت دریافت رمز شخصی خود به شماره های ذکر شده عدد مربوطه را پیامک کردم ولی هیچ جوابی از جانب شما داده نشد.
اگر شماره همراهم اشتباه ثبت شده باشه از طریق اینترنت میتونم شماره ام رو درست کنم و شماره صحیح رو ثبت کنم؟
خدایی این رمز شخصی سرکاریه؟کلا هرچز پیام میدیم جوابی دریافت نمیکنیم.علتش لطف کنید بگید ممنون میشیم .
خدایی این رمز شخصی سرکاریه؟کلا هرچز پیام میدیم جوابی دریافت نمیکنیم.علتش لطف کنید بگید ممنون میشیم .
چراهرچی پیام برای گرفتن رمز میفرستم جواب داده نمی شه تاکی می خواهین مردم رافریب دهین جمهوری اسلامی یعنی چی
آخه وقتی از طریق سایت جواب نمیدید چرا اصلا سایت و راه اندازی کردید ،چرا دریافت رمز از طریق پیامک امکان پذیر نیست و هیچ جوابی نمیاد
چرا جواب نمیاد ها مارو مسخره نکنید خاهش میکنم.
سه ساعته ما منتظره رمزیم اما کجاس خدا میدونه..
هههه شدیم مسخره خداوکیلی
چرا رمز نمیاد،ملتو مسخره کردین
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۶ حسینعلی دیلم کتولی
با سلام واحترام جهت دریافت رمز شخصی خود به شماره های ذکر شده عدد مربوط را پیامک کردم جوابی وپیامی داده نشده است چرا
ملت رو سرکار گذاشتین با این سامانه بی خود
چرا جواب رمز شخصی رو برا هیچکس نمیفرستین
حداقل پاسخگو باشین و بگین که سرکاریه ملت وقتشونو تلف نکنن
اصلا کارنمیکنه سه ساعت علاف شدیم هرچیز که گندد نمکش .....
مردم رو سرکارگذاشتید ودرامد اس اماسهارو بامخابرات شریکید چقدر مملکت شیرتوشیر خدایش حقمونه
من واقعا اخرین خبر پروندم را لازم دارم ولی هر چند پیامک میفرستم برای رمز شخصی هیچ جوابی دریافت نمیکنم
پاسخ:
به سایت adliran.ir مراجعه کنید
مردم کم مشکل ندارن شماهم سرکارشون گذاشتین شماره که براپیامک گفتین الکیه