وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

راهنمای صدور کارت پایان خدمت بعد از پایان خدمت سربازی

روند اقدام برای صدور کارت پایان خدمت

سربازان پس از پایان خدمت و تسویه حساب کامل با یگان خدمتی خود و تکمیل فرم 111 و تحویل به یگان خدمتی و ارایه اطلاعات و مدارک مورد نیاز به یگان خدمتی از قبیل:

  • محل خدمت                                                            
  • درجه 
  • گروه خون و مدارک تایید کننده گروه خونی                    
  • رسته خدمتی                                                       
  • تخصص                                                                
  • یگان اعزام                                                            
  • محل آموزش                                                          
  • مدت قانونی خدمت                                                   
  • تاریخ شروع خدمت 
  • نام محل خدمت
  • رنگ چشم
  • قد
  • مدت خدمت انجام شده
  • تاریخ خاتمه خدمت
  • آخرین مدرک تحصیلی مشمول
  • یگان ترخیص کننده
  • شماره پرسنلی
  • عکس
  • آدرس محل سکونت

- یگان خدمتی با تکمیل اطلاعات مورد نظر از طریق سیستم اقدام به ارسال اطلاعات می‌نماید.

- اطلاعات ارسالی به سیستم جامع وظیفه عمومی انتقال و سازمان نسبت به صدور کارت پایان خدمت اقدام می‌نماید.

- در پایان کارت هوشمند توسط پست به درب منزل مشمول ارسال می‌گردد.

نظرات  (۶)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۵:۴۱ مهدی کفاش
سلام،خدا قوت..لطفا راهنماییم کنید،من سال 81 رفتم خدمت به دلیل مشکلی ک برام پیش اومد بعداز19ماه خدمت فراری شدم،اما بعد از چندسال مشمول عفو مقام.معظم رهبری قرار گرفتم،برای تکمیل پرونده مراجعه کردم که خیلی سنگ جلو پام انداختن،با این وحود همه مراحل رو انجام دادم تسویه کردم ولی هرچی عکس مببردم قبول نمیکردن،پادگانمون رو هم از جای قبل انتقال داده بودن و هیچکس منو اونجا نمیشناخت که کارمو راه بندازه،منم مجبور شدم دوباره قیدشو بزنم،تو سیستم وضعیتم رو پایان خدمت زدن،اما کارت ندارم،الان باز هم چندسال گذشته،لطفا راهنمایبم کنید،آیاراهی هست؟
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۲ علی محمودی
س خدمتمم تموم شد درتاریخ ۲۶ ۰۷ ۱۳۹۴ ولی الان این پنج ماه که خبری نیس یعنی چی ۲۰ماه خدمت بکنی بعد اونم تو ارتش بعد کرمان کارت بهت ندن واقعا متاسفم برا نیرو انتظامی که نمیتونه یه کارتی هم صدور کنه فقط ول مفت میگیرن میخرن
سلام من نزدیک۲ماه ونیمه خدمتم تموم شده اماکارتم هنوزنیومده درحالیکه رفیقم ۱۹روزبعدازتسویه اش کارتش اومد.بنظرتون کی میادوسامانه یامرکزی هست پاسخگوباشه وکدسخابجزپلیس+۱۰ازکجامیشه گرفت
من خدمتم در۱۳.۲.۹۵ به بایان رسیده ولی تاحالا از کارت بایان خدمتم خبری۰ده بخاطر موقعیت شغلی نمیتونم پیگیر باشم.و نحوه ی دریدریافت وکدسخابجزپلیس+۱۰چیه
سلام من کارتم اومده و هنوز بعضی وقت ها دارن نصف حقوقمو میریزن. جریان چیه؟
سلام من درسال 87اعزام به خدمت شدم وخدمتم رو درسال89 خدمتم تمام شدش تسویه کامل کردم تحویل دادم یکسال ردشدش کارتم نیامدش بعدیکسال که پیگیر شدم منو میفرستادن اینور اون ورتاکه در سال 99 رفتم بهم گفتن ازت پروننده ای نداریم جالب اینکه برج 2-99 رفتم برام زده بودن درحال خدمت رفتم