وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

روزنامه اعتماد| از پنجم آبان ماه که خبری از پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نشد، چشمان نگران بسیاری به این سازمان دوخته شد، برخی هم شال و کلاه کردند و راهی سازمان شدند تا ببینند دلیل تاخیر در واریز حقوق و مستمری‌شان چیست.

مراجعان باید جواب‌شان را در جدول «زمان‌بندی نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که از بانک رفاه حقوق خود را دریافت می‌کنند»، می‌جستند. جدولی که خبر از تعویق ماه به ماه در پرداخت حقوق می‌دهد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگانی که بر اساس سیستم پرداخت بر اساس حروف الفبا از پنجم تا نوزدهم هر ماه حقوق دریافت می‌کردند حالا بر اساس جدول اعلامی سازمان تامین اجتماعی از آبان تا اسفند، هر ماه با سه روز تاخیر در پرداخت حقوق مواجه خواهند شد تا به گفته مسوولان این سازمان از ابتدای فروردین سال 95 روز دریافت حقوق‌شان ثابت شود.

از ابتدای سال جاری انتشار اخبار مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، پرداخت نشدن مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین و بدهی۹۰هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی سبب شد تا هر گونه تاخیر و تعلل در پرداخت حقوق سبب نگرانی عمیق جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور شود. رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی خردادماه امسال با اشاره به اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی هستند،

گفت: «ماهیانه فقط دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق به این افراد می‌شود در حالی که این سازمان برای پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان با مشکلاتی مواجه است. » اما حالا تلاش سازمان اجتماعی بر این است که تعویق‌های سه روزه در پرداخت حقوق را در قالب طرح نظام متمرکز پرداخت توضیح دهد. سایت تامین اجتماعی، سامانه تلفن گویای ندای تامین (1420) و شماره پیامک 1000142 را برای آگاهی از برنامه زمان‌بندی پرداخت حقوق اعلام کرده است تا این تغییرهای ماه به ماه در پرداخت حقوق به پای تاخیر تامین اجتماعی گذاشته نشود. رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با «اعتماد» از دلایل این تصمیم و ایجاد تغییراتی در سیستم پرداخت حقوق می‌گوید.

در مورد جابه‌جایی ماه به ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران که گویا با عنوان طرح نظام پرداخت متمرکز در حال اجراست کمی توضیح می‌دهید؟ دلیل این تعویق ماهانه در حقوق‌ها چیست؟

واریز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همه‌ماهه از پنجم شروع می‌شد و تا بیست و هفتم ادامه داشت. الان سازمان تصمیم گرفته که پرداخت‌ها را به صورت متمرکز و از طریق دفتر مرکزی سازمان انجام دهد به همین خاطر باید سعی کنیم این پرداخت‌هایی که بر اساس حروف الفبا صورت می‌گرفت را در هر ماه سه روز به عقب بیندازیم تا پایان اسفند ماه و بعد از ابتدای سال 95 پرداخت‌ها را به صورت متمرکز انجام دهیم. تامین اجتماعی برای انجام این کار چند هدف دارد: اول ایجاد عدالت در پرداخت‌ها هست تا همه اعضای تحت پوشش به هم نزدیک‌تر شوند. موضوع دوم انضباط مالی برای سازمان است، چون به هر حال پرداخت هر روزه حقوق از پنجم تا بیست و هفتم هر ماه اصلا به لحاظ مالی ایده‌آل نیست. این طرح حروف الفبایی زمانی انجام شد که هنوز بانک‌ها خیلی الکترونیک نشده بودند و کارت‌های شبکه شتاب خیلی معمول نبود و چون مستمری‌بگیران هر ماه جلوی بانک‌ها تجمع می‌کردند و شلوغ می‌شد در سال‌های 84 و 85 تصمیم بر پیاده کردن سیستم حروف الفبایی شد اما الان در تامین اجتماعی سعی داریم که مراجعات حضوری را به دفاترمان کمتر کنیم تا سهولت بیشتری در انجام کارها باشد، همین است که به خصوص در دو سال گذشته به سمت مکانیزه شدن حرکت کرده و حجم انبوهی از مراجعات ما کاهش یافته و بخشی از این موضوع نظام متمرکز پرداخت هم به همین مساله باز می‌گردد.

حالا مستمری بگیری که در پنجم ماه حقوقش را دریافت می‌کرد در آبان روز هشتم این حقوق را گرفت و در آذر ماه یازدهم، در دی ماه چهاردهم، در بهمن ماه هفدهم و در اسفند بیستم. از آن به بعد حقوق را به صورت متمرکز در همین تاریخ دریافت می‌کند.

مساله دیگر از میان رفتن برخی موارد همپوشانی است که با این طرح کلا از میان می‌رود. به عنوان مثال یک سری افراد هستند که هم مستمری بگیر ما بودند و هم مثلا در یک استان دیگر بیمه بیکاری از سازمان دریافت می‌کردند. حالا چون پرداخت مستمری بر اساس کد ملی صورت می‌گیرد دیگر امکان چنین کاری وجود ندارد.

یعنی تخلفات مالی را از میان می‌برید.

بله، کسانی که به ناحق بر سر سفره بازنشستگان نشسته بودند به این وسیله حذف می‌شوند.

چطور به این سیستم جابه‌جایی سه روزه در هر ماه رسیدید؟

ما جلساتی با کانون‌های بازنشستگی داشتیم چون احتمال می‌دادیم که مستمری بگیران ما پرداخت اقساط وام داشته باشند و نباید یکباره دچار مشکل شوند. سعی کردیم این سیستم جابه‌جایی سه روزه را در پیش بگیریم تا آهسته آهسته به تغییر تاریخ پرداخت عادت کنند. 14 گروه مستمری بگیران و بازنشستگان ما که از پنجم تا نوزدهم هر ماه از طریق بانک رفاه حقوق خود را دریافت می‌کردند جمعیت هدف ما هستند. با بانک رفاه هم صحبت کرده‌ایم که اگر از این گروه با دیرکرد در پرداخت اقساط وام مواجه شدند جریمه برای‌شان در نظر نگیرند تا این سیستم متمرکز به صورت کامل جا بیفتد. همه اینها برای این است که در زندگی مستمری‌بگیران مشکلی ایجاد نشود برای همین یک مرتبه پرداخت حقوق‌ها را به بیستم ماه منتقل نکردیم.

سیستم اطلاع‌رسانی به چه صورت است. جدولی که ما از سازمان تامین اجتماعی گرفتیم شاید برای بسیاری از مستمری بگیران چندان توجیه‌کننده و روشن نباشد. آیا همه در جریان اتفاقات و تغییرات در سیستم پرداخت حقوق هستند؟

ما اول مدیران و کانون‌های بازنشستگان را توجیه کردیم، به سراغ روسای بانک‌ها و شعب تامین اجتماعی سراسر کشور رفتیم و بعد از طریق رسانه‌ها وارد عمل شدیم و همایش‌هایی را در شعب کانون‌های بازنشستگی در کشور برای اطلاع‌رسانی برگزار کردیم یعنی تمامی مراجعی که بازنشستگان ممکن است به آنها مراجعه کنند در جریان کامل طرح هستند و می‌توانند آن را توضیح دهند.

نظرات  (۱۴۹)

عرض سلام وادب
بنده بازنشسته تامین اجتماعی یاسوج هستم قبلا5روز واریزحقوقم بود الان11هست بجای سه روز قریب یک هفته میگذره و واریزنشده ووقتی برا مراجعه ب کانون شهرستان مراجعه کردیم گفتند 25پرداخت میشه یعنی حدوددوماه نباید حقوق بگیرم شما قانونتون فقط تورسانه وروی کاغذهست
سلام. واقعا کار مسخره ایه خیلی ها رو میشناسم که دارن لحظه شماری میکنن برای واریز این چهار قرون پول بی برکت. میگن سه روز تاخیر!!!!! ولی ده روزه که خبری از واریز نشده کی جواب شکم گرسنه این گروه همیشه بیچاره رو میدهد؟! خودتون خیالتون راحته سواره از پیاده خبر نداره حداقل میگفتید یه روز شماها که میدونید تا شهرستان بخواد دستورات چرتتون رو اجرا کنه چند روز خودش بهش اضافه میکنه مردم نیاز دارن وابرو وگرنه با سیلی صورتشون رو سرخ نمیکردن
واقعا ضعیف ترین مظلوم ترین قشر بازنشسته ها و مستمری بیگران هستند.
دختر بابام-سلام چرا دارید هرروز ما راتحت فشار قرار میدید من همیشه اول برج حقوق پدرمو میگرفتم کم کم عقب میفتاد تا رسید 8هرماه نیاز داشتم شاید توخانواده ها بیماران سرطانی هست ک هرماه بایدامپول بزنند از کجا اخه بیاریم دیرتر خرج کنیم طرف ک اینجور بایه مریضی لای هزار خاک میرد خواهشا تککلیف بازنشتگان رامشخص کنی حقوقام که خیلی کمه حداقل زیادکنید 5نفرادم با خرج گرون از کجابیاریم
باسلام:
تاخیردرپرداخت حقوق بازنشستگان همانند گرفتن اب ازلب تشنه است.البته بادرنظر
گرفتن سود بانکی عایدی برای سازمان(20درصددوهزاروهفتصدمیلیاردتومان/365
معادل یک میلیاردوپانصدمیلیون تومان درروز)برای صاحب منصبان قابل توجیه خواهد
بود. ضمنابزرگان فراموش کرده اندبازنشستگان به همه بانکها مقروضند.
پس خودتان راپشت شعارهای عوام فریبانه مخفی نفرمایید.
بازنشسته تامین اجتماعی
حقوق مادر بنده پنجم هر ماه به حساب واریز می شد،العان گفتند سه روز تعویق متاسفانه العان یک هفته میگذرد اما واریز نشده بنده پس کی واریز میشه؟
واقعا باعث تاسفه که دارن 15روز از حقوق ما بیچاره هارو میخورن، واقعا بازنشسته ها قشر فقیری هستند همه جوره هم دارن فشار میارن، وام هایی هم ک بانک رفاه میده سودهاشون خیلی زیاده، ما که راضی نیستیم
کسی به این فکرکرده که که این تاخیر سه روزه عملا خوردن سه روز از حقوق یک کارگر بازنشسته است، که برای پدر من می شود 100 هزارتومان ! واین یعنی خوردن حق بازتشسته توسط یک نهاد دولتی .
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۰ محمدناصری
گفته بودن که تو این نظام ما عدالت رای برای مردم هدیه آوردیم نظام باید اسلامی شود حالا می فهمم معنی عدالت رو سود بانکی روز شماره حقوق این ملت رو سازمانها به جیب میزنن مثل یارانه که دولت یک ماهه بدهی به مردم داره حالا حساب کنید سود بانکی این مبلغ رو رحمت به دولت اروپا که نماز نمی خونن روزه نمی گیرن ولی عدالت رو رعایت می کنن این است اسلام واقعی نه کلاه گذاشتن سر ملت
سلام حقوق بابامن هم 5وادیز بایدمیشد
الان 13هست .واقعا متاسفم واسه کسانے کہ دارن ازاین قشر هم پول میکشن
بالا .حداقل سرحرفے کہ خودتون میزنید بمونید کہ سه روز تاخیرگفتین
نہ ماکه گفتن 19باید گرفت.

سلام
امروز شانزدهم است ولی در سایت فیش حقوقی آبانماه چیزی چاپ نشده است آیا کسی علت آنرا میداند؟
با تشکر
واقعاً متأسفم برای کسانی که پول مستمری بگیران و بازنشستگان را به جیب می زنند و هرگز به این فکر نمی کنند که آنها هزینه خانواده خود را از کجا تأمین کنند.
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۴ مستمری بگیر
با سلام عجب دکانی شده این تامین اجتماعی مسئولان سازمان بیسواد فرض کردن مردم را اگر اینها که میگویند درسته خوب آنهای که آخر ماه حقوق میگیرند را بیاورید اول ماه چرا به طرف مستمری بگیران ضعیف غش مکنید البته همه میدانند مسئولان قبلی صندوق را خالی کردند و حالا مسئولان جدید برای اختلاصهای جدید نیاز دارن تا پایان سال پانزده روز حقوق دو میلیون نفر از ضعیف ترین قشر جامعه را بالا بکشند جالب است هر کاری را میکنند با نامهای زیبا مکنند مانند برای رفاه حال مستمری بگیران عزیز کدوم رفاه این کار یجور دزدی است حتما یکی از تدبیرهای دولت تدبیر و امید همین بوده تبریک میگویم
یعنی کف گیر دولت تدبیرو امید اینقدر به ته دیگ خورده که علنا داره کلاه برداری میکنه!
خدا لعنتتون کنه که زندگیم بااین شندر غاز پولیم ک سرموقع نمیدی داره ب هم میخوره.خدایا حداقل خدایی کن
عدالت همه دنیا از ایران یاد بگیرن واقعا نوبر خدایا عذاب بی بالاتر از تحمل کارهای ابلهانه این مسئولین وجود داره؟!
واقعا که دولت تدبیروامید حتی به این چندرغازحقوق ماهم رحم نمی کنه بااین روش یک ماه حقوق بالا کشیده میشه
15 روز کم میشه در نهایت این کجا میره یعنی دقیقا پدر من 15 روز نون خالی بخوره تا آقایون ب طرحشون برسن ودقیقا نصف حقوق کل بازنشسته های سازمان کجا میره تو این تاخیرا باید جوابگو باشن لطفا اطلاع رسانی کنین دیگه .....چی بگیم
سلام ، ای کاش این پیام ها رو مسئولین میخوندن .

پدر من هم کارگر بازنشسته کوره ذوب آهن بوده . کوچیک که بودم بعضی وقتی ها پدر میومد خونه میدیدم روی دستای بابا آهن مذاب پاشیده و سوخته .من نمیگم چقدر ناراحت میشدم . اما خودتونو بذارین جای فرزندی که سختی و عذاب کارکردن پدرشو میبینه ولی کاری از دستش بر نمی آد.

کارگری که با تحمل مشقت و سختی بازنشسته شد . چون قبل از سال 86 بازنشسته شد. (سال 73 ) . سنوات کمی حدود 250000 تومان بهش دادند و گفتند بازنشسته ای به همین سادگی کلاه سرش گذاشتند .

جقوقش هم که خدارو شکر بقیه بازنشسته های قدیمی میدونند چه خبره . خنده داره که آدمایی که در رفاه کامل زندگی میکنند. حالا تصمیم گرفتند حقوق بازنشسته هایی مثل پدر منو با تاخیر ... بدن.

مسخره تر اینکه یارانشم قطع کردند . بدتر اینکه پسر و دختر جوونشم تو خونه بیکارن. مادرم هم تابستون تصادف کرده داره فیزیوتراپی میره . امروز دیدم قبض های گاز و برق و تلفن و ... چیدن روی هم . شما حساب کنید . خرج یه خونواده 4-5 نفری با این وضعیت با این حقوقای چندرغاز چطوری تامین میشده . که حالا باید همه چی رو هم ازشون قطع میکنند . جووناشون که خدا رو شکر دیگه با این وضعیت اقتصادی بد نمیتونن ازدواج کنند و مسائل دیگری که نمیشه گفت و کو گوش شنوا ؟؟؟.

آدم فکر میکنه جنگ جهانی سوم راه افتاده ...... .
امروز شده یازدهم ولی خبری از حقوق نیست و میبینم که بابام داره لحظه شماری میکنه ولی ب ادعای تامین اجتماعی باید تحمل کنن مردم تا اقایون پولا رو ب جیب بزنن و خوش بگذرونن و مستمری بگیران بیچاره هم هر چی میکشن بکشن و هیشکی هم تو این کشور ب فکرشون نیست
خدا لعنت کنه کسانی که دارن از بیت المال برای مقاصد غیرانسانی استفاده میکنن اونوقت حقوق 4 تا بازنشسته رو نمیدن ... خدا جای حق نشسته یه روز تشت این اقای نورنبخش !!! هم میفته تو کوچه البته با اون وزیر در خواب مانده که فقط بلده شعار حمایت رو بده اما عملا داره از اموال وزارت رفاه خرج جاهای دیگه میکنه .
نهایتا آقای روحانی رییس جمهور عزیزی که دلمون به شما خوش بود ... اگر دولت قبل به قول شما خورد و برد ولی به محرومین هم رسیدگی می کرد شما چه کردی؟
مطمئن باش نه به حزبت و نه به خودت رای نمیدن بازنشستگان ...
امیداورم کامنت من رو حذف نکنید .
ما کشوری اسلامی نیستیم . ای کاش به جای جمهوری اسلامی ایرن . می نوشتن ایران و جمهوری و اسلامی را خط می زدنند. وقتی قول می دهید . لاقل به قولتان عمل کنید. انها خیال می کنند روز قیامتی نیست. من هرگز وزیر و ریس نمی شوم. چون در روز قیامت باید پاسخگوی چندین میلیون انسان باشم
امروز 14 آذر هست وهنوز حقوق را را دریافت نکرده ایم قرار بود 11 واریز شود به کی باید گفت
با این سه روز سه روز دوماه از حقوق این بنده خداها رو میخورن و میره و یه چیز دیگه اینکه سود این چند روز تاخیر میلیاردها تومن میشه این سود تو جیب کى میره؟
با این سه روز سه روز دوماه از حقوق این بنده خداها رو میخورن و میره و یه چیز دیگه اینکه سود این چند روز تاخیر میلیاردها تومن میشه این سود تو جیب کى میره؟
آخه این چندرغازپول بازنشسته هاهم خوردن داره؟!!!
شماهاکه 38 سال خون مردم راسرکشیدید سیر نشدید؟
شماها اصلا یک لحظه فکرکردیدکه بااین چندرغاز یک خانواده باهزارسختی ومشقت فقط میتواند چندروز(نه حتی یکماه )فقط زنده بماند ونه اینکه زندگی کند؟.....
واقعا که بیشرمی وپستی راازحدگذرانده اید
انشاله پول دواودرمون زن وبچه شون بشه بااین قانون من درآوردى
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۳ مستمرى بگیر
طبق آمارها این سازمان ماهانه رقمی حدود ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق مستمری بگیران خود اختصاص می دهد که با ضرب این رقم در سود روزانه بانکی بیشتر متوجه دلایل نگه داشتن ۴۵ روزه مستمری بازنشستگان و اجرای چنین طرحی توسط تامین اجتماعی و تاخیر در پرداخت آن می شوم.
۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۳ جوونی کجایی
من دانشجوم امروز 16رفتم بانک پول واریز حقوق بگیرم برم دانشگاه اونم شهر غریب دانشجوام درامدی نداریم خودتون بزارید جای ما ببین چ حالی پیدا کردم الانم تو پارک سرما نشستم
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ بچه بابام
خیلی پستن روز روشن کلاه برداری کجا شکایت باید کرد
خوب با یک حساب سر انگشتی نزدیک به 20 روز حقوق عقب میره این بیست روز حقوقش روزانه باید حساب بشه و به حقوق ها واریز بشه نه این که این 20 روز زو بکشن بالا
لطفا نام آموزشگاه هایی که در حال حاضر برای دریافت گواهینامه موتور سیکلت معتبر هستند را اعلام فرمایید.
آیا امکان شرکت در کلاسهای آموزشی در ساعت عصر و یا روزهای تعطیل وجود دارد؟
با سلام ..شوهر من ۴ ساله فوت کرده که تو این ۴ سال حقوق مستمری من با افزایشها شده ماهی ۸۰۰ هزار .بماند که چه مصیبتی می کشم تا شرمنده دختر ۶ ساله ام نشم....
حالا این ماه ۲۹۰ هزار تومان ریختن ....واقعا چرا یهو اینطور شده ..فردا می رم تامین اجتماعی علت رو جویا بشم.....ولی خواستم بنویسم این پولها خوردن نداره که گاهی کم می کنید گاهی دیر می دید.....من با این ۸۰۰ هزار تومان به زور زندگی می کنم الان هم دارم سکته می کنم چرا این ماه ۲۹۰ ریختن پس بقیه حقوقمون چی
سلام. اگه واقعاً منظورتون یکسان سازی است. پس سود پولها رو بدید.
واقعا مسئولین متوجه نمیشن که اگه پول این قشر رو دیر بدن اونها هم نمیتونن قسط هاشون رو بدن و بانک ها ورشکسته میشن!
واقعاً براشون متاسفم. مردم باغیرت و تلاشگر بازنشسته جز خدمت به جامعه چی کار کردن که اینها این جوری حقشون رو میخورن. برای سود این چند روز راضی هستند بقیه هر بلایی به سرشون بیاد
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ یه بنده خدا
بابا رحم و مروتتون کجا رفته . میخواستین هماهنگ کنین سه روز سه روز کم میکردین . مردم گرفتارن . یه کم بجز خودتون به این بیچاره ها فکر کنین .
گفته بودین جمعیت مورد نظر از5 هرماه تا 19 هستش مامان من 20 هرماه حقوق میگیره پس چرا پول اونو نریختین. بابا این بنده خدا همین ده شاهی که میدینو هم باید کرایه خدنه بده هم خرج دوا درمون هم واسه امام نذری الان خیالش راحت بود که پولو میدین چون تعطیل بود پول این بدبختارو گذاشتین بعد تعطیلات آخه شماها دین و ایمان ندارین؟؟؟؟
خدایی دمتون گرم ولی تو این چن سال پول 1ماه حقوقو خوردین دیگه. از یارانه ها یاد گرفتین باریکلا. هرجور تلاش میکردین نمیشد تو 10سال 2هزارو هفتصد میلیارد تومن درآمد داشته باشین.
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ عدالت علی
پرداخت وام ما یک یا دو قسط به خاطر همین عقب انداختن واریز حقوق عقب افتا د و پرداخت نشد .اما رئیس بانک رفاه از ما جریمه و کل قسط های پرداخت نشده رو خواست.چرا؟؟؟؟؟؟ این بانک قرار بود خودش از حقوق قسط رو هر ماه برداره اما به خاطر این عقب افتادن واریز حقوق به مشکل خورد ... اما رئیس بانک پرداخت نکردن قسط رو تقصیر ما انداخته !!! خنده دار نیست واقعا؟؟؟
مگه نگفتید که با بانک های رفاه هماهنگ کردید که جریمه نگیرن و با گیرنده ی وام ها راه بیان؟؟؟ چرا از ما پول زور خواستن؟؟
من ادرس بانک رو مینویسم اگه وجدان دارید رسیدگی کنید ببینید چرا اینکار رو میکنن؟؟

ادرس بانک :
قزوین - قزوین - خ اسد آبادی
بانک رفاه - شعبه سید جمال الدین اسد آبادی قزوین‌
کد شعبه : 473

خدا لعنتتون کنه مادر من 17 هرماه حقوق میگرفت و 20 هرماه هم 2 تا قسط داشت خدا رو شاهد میگیرم که برای اقساطش رفت پول قرض گرفت متاسفانه از همه بدتر اینه که قول داد 3 روزه این پولو میده اما امروز 23 هیچ خبری نیست خدا خودش جواب این حق الناس بده
نه که هیشکی نمیدونه این چند روزی که قورت میدین آخرش میشه حقوق یه ماه این مردم بدبخت که نوش جونش می کنین یا میرین واسه نوتون ماشین لوکس می خرین!!! نه هیشکی نمی دونه!!!
خاک بر سر این اقتصاد که مردم رو به گدایی کشونده!
راستی با این پول اگه پورشه گرفتین خواهشا یه بوغی هم به این پیر پاتالان ها هم بزنین! آخه از ما کادو گرفتین!
شما که گفته اید برای ایجاد عدالت در پرداخت و نزدیک شدن همه به هم. این چگونه عدالتی است حقوق من که هفتم هر ماه ÷رداخت میشد حالا ماهی 3روز تاخیر و به بیست و هفتم برسد .عدالت اسلامی شما این است؟ اگر میخواستید همسان سازی کنید چرا برعکس عمل نمی کنید و هر ماه سه روز زود تر پرداخت نمی کنید تا این فشار به این قشر بی دفاع وارد نشود .تاوان بی عرضگی مدیران شما در جلوگیری از اختلاس های سازمان را از مستمری بگیران می گیرید؟ وای برشما.روز قیامت چه جوابی دارید.
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ علیرضا علمدار واقعی
سلام به وزیر محترم وریاست محترم سازمان تامین اجتماعی پدرم پست سازمانی ریس حسابداری-معاون ونایب ریس اداره کار بوده دفتر کلبه شماره16814110 رشت.قائم شهر.کردستان-سنندج با گروه 12وپایه7درسال 1346 تقاضا را پدرم21-6-10روزتقاضایاسخدامی رد کد تهران تایید شد برگشت سنندج انجا گفتند سردرد داشت رفت تهران بای معالجه درزمان انجام وظیفه بوده حکم اسخدامی برگشت تهران در پرونده موجود می باشد ماهمگی بچه 4 نفر مادرم 5 نفر گفتند شما حقوق ندارید نامه نگاری انجام شده چند غاز به مادرم ماهیانه حقوق دادند ما را سر پرستی نمود بگم داستان زیاد بزرگ شدم به وخانوادهاش توهین کردم متواری شدم شاه پرواز کرد تهران از منزل خارج شدم توبخانه در حال میدان امام خمینی میباشد ناظر بر انداختن مجستمه شاه معدوم هستم بعد از این همه سال به حق می رسیم یا نه خدا نگهدارشما
سلام ما که قسط بانکهای دگر داریم چکارکنیم
وقتی یک ازمایش خون برای کبد با دفتر چه 4915000 ریال معادل چهار صد ونودویک هزار تومان باشد ایا کارمند عالیرتبه گروه 12 پایه 7ریس حسابداری معاون ونایب ریس اداره کار باید750000 هزار تومان باشد شما از حیقیقت دنبال حق بروید نه از حق به حقیقت شماره دفتر کل16814110 ک م2590288689 با سابقه21سال6ماهو10روز در انجام وظیفه درسال 1346 درسن 43 سالی پدرم فوت کرد تو را خدا پرونده پدرم یک دقیقه ملاحظه فرمایید-من که فرزند دوم پسرش هستم جلو شهرداری رشت سال1354 توهین به شاه و خانواده اش کردم ومتواری شدم تهران پرواز شاه معدوم من از منزل خارج شدم اگر میدان امام خمینی.توبخانه سابق زون بفرمایید من ناظر انداختن مجستمه شاه خاین هستم اگر حق گفتم به حق خانواده من رسیدگی شایسته مبذول فرمایید....متشکرم فرزند سازمان تامین اجتماعی.اداره کار
با این دوقرون پول که میدن هر ماه باید خداتومن پول کرایه میشن بدم برم ببینم اومده یا نه ماهی دویستومن میدن من باید ماهی 300تومن کرایه بدم بیامو برم
سلام واقعا چه وضعشه جمع کنین این مسخره بازیاتونو فکر میکنین مردم با این حقوق بخور نمیر که هر ماه دارین دیرتر و دیرتر میریزین چیکار کنن اخه کدوم عقل کلی این تصمیمو گرفته خوب معلومه شکم سیر چه خبر داره از شکم گشنه یه کم به درد دل این قشر ضعیف برسید خدا ازتون نمیگذره خیلیا چشمشونو دوختن به روز پنجم هر ماه و حقوق ناچیز این ملت دارن بدجور سختی میکشن چرا اینجور میکنین باهاشون کجای دنیا بازنشسته حقوقش اینجوریو حرمتش اینجور شکسته میشه کاش مسولین یک ماه با حقوق این قشر سر میکردن تا بفهمن درد این قشرو و اینقد مفت نخورند و بخوابند........ متاسفم واقعا
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۹ شهروند ایران برای تامین اجتماعی بیگانه
با سلام ؛ واقعا متاسفم برای این سازمان که می خواهد کم و کاستیها و بی برنامه گیهای خود را به پای بازنشستگان تلافی کند. اگر انسانی که 30سال زحمت کشیده و رنج دیده از حق خودش محروم کنید و به نوعی حق را به ناحق تبدیل می کنید این چه عدالتیه.واقعا شرم آوره.

واقعا که دولت تدبیر دمت گرم یارانه هارو یه ماه پیچوندی دمت گرم
حالا حقوق بازنشسته هارم یه ماه می خواید بچونید دمتون گرم
واقعا دیگه نمیدونم خرج این دوتا بچه یتیم را چطوری تهیه کنم؟ وام بانک مسکن را دو ماه با تاخیر دادم و جریمه را بانک رفاه هیچ مسوولیتی در برابرش نداره.کی جوابگو هست
با سلام، با این حداقل حقوق مستمری باید خرج دوتا بچه یتیم را هم در این زمانه بدم که با تاخیر پرداخت حقوق دیرکرد وام بانک مسکن هم به مشکلاتم اضافه شده، وزیر محترم رفاه کجا میخاد جوابگو باشه؟ اصلا کسی میدونه ما مستمری بگیران چطوری از عهده خرج زندگی بر میاییم؟؟؟
فعلا که از نظرات میشه فهمید این طرحتون خلاف ادعاتون نه تنها رفاهى براى بازنشتگان و مستمرى بگیران نداشته، بلکه باعث صلب رفاه و آسایش شده!! در ضمن تکلیف کسى که ١٩ ام ماه حقوق میگرفت چیه؟؟ با این طرح ٣روزتون حقوق بهمن و اسفند میفته ماه بعد یا..؟؟
سلام . به خدا این چ وضعیه بازنشسته ای ک تمام دلخوشیش همین چندرغاز حقوقشه رو این همه دور ندید .خیلی بده بچه دانشگاهی داشته باشی الانم موقع پرداخت شهریه اش باشه نتونی کاری بکنی ....
اینم شد مثل یارانه ها میخوان اینجوری یک ماه از حقوق بازنشسته ها کششش برن بابا بسه دیگه شورشو در آوردین تا کی میخواین از بیت المال دزدی کنین..حروم خورای لعنتی..
این کار بسیار کار زشت و ناپسندانست. حداقل با هر بار 3 روز دیر کرد در حقوق بایستی معادل 3 روز به حقوق هر ماه اضافه بشه. منی که 8ام هر ماه حقوق میگرفتم با هر بار دیر حقوق گرفتن تا به اصطلاح هماهنگ شدن تا سر سال بیش از 70 درصد یه برج حقوقم به فنا میره. کی پاسخ گوست؟
خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
بیچاره پدرها ومادرها 30سال کار کردن و زحمت کشیدن الان پول خودشونو به خودشون نمیدم و روز به روز به عقبتر و دیرکردن می پردازن.این هست عدالت.
وام28% داده ان هر روز دیرکرد حقوق بازنشستگی یعنی ......
یعنی همه باالاتفاق میدونن که داره دزدی میشه.ولی کو گوش شنوا...
واقعا خودتون گاگولین اگه با این سود پولی که بادیر کرد میگیرین بصورت پاداش بدین به زن وبچه هاتون اصلا راضی نیستم و امیدوارم روز خوش نبینید وبدترین را در سال جدید براتون آرزومندیم
وای به حال ما
دوستان و باز نشستگان عزیز شما بیخودی از مسیولین تا مین اجتما عی ایراد میگیرید خداییش مقصر اینا نیستن تو مملکتی که یه نفر نیست برا دزد بگه با لای چشمت ابروست من هم بودم بیشتر از اینا خون مردم و میمکیدم کی از پول بدش میاد انهم پولهای به این هنگفتی ولی اینو بدونین که پول کارگر بدبخت خوردن نداره به خداوندی خدا بد جور توان کارا تنو خواهین داد حتما اقایون با صاحبخا نه ها و با بقالی محل هم هما هنگ شدن ولی بخدا بقالی محل دیروز به پسرم پنیر نداده بود واقعا شرمتان باد شرمتان باد شرمتان باد
سلام پدرم مستمری بگیره عده خانواده مازیاده اقایه رییس تامین اجتماعی شماازلحاظ مالی مشکل نداری ماکارنیست بیکاریم باورکنیدپول نداریم داروبخریم برایه پدرومادرمان چراکمی رحم نمیکنید یک روزیک روزاست بخداالان باگریه این پیام رامیدم مادرم دردمیکشد پول نداریم داروبخریم بخدانگاه کنیددردمارابفهمیددلسوزباشیدمابخداسربزیریم لعنت به این نداری من برایه حضرت آقانامه میدم وازایشان میخواهم به دادمان برسد .ای خدابفریادمان برس ازدست این رییسان پولدارتامیین اجتماعی .
سه روز سه روز عقب میندازن و یه جورایی حقوق یک ماه رو هاپولی میکنن
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۵ یه بدیخت
دیگه از این واضح تر دارن 15 روز حقوق ما رو با یه گردهمایی که پول ما رو برای لبنان و عراق و ....بدن و به حلقه خودشون بریزن اشکارا میخورند.ایشالا سنگ بشه تو گلوتون گیر کنه غارتگرا.
مادر اینجانب هشتم هر ماه حقوق ماه قبلش رو دریافت میکرد الان پانزدهم دی ماهه هنوز حقوق آذر ماه رو ندادن سه روز سه روز میرن جلو حقوق یکماه بازنشستگان رو میکشن بالا درست همون کاری رو که دولت فخیمه احمدی نژاد با یارانه ها کرد.چی میشه گفت باید سوخت و ساخت.ولی این پولهایی که از گلوی مظلوم ترین اقشار جامعه بیرون میکشید دامنتونو میگیره مطمئن باشید.
در سایت تابناک از قول یکی از وزرا بود ظاهرا ، خواندم که گفته بود: "حتی یک روز هم حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی عقب نیفتاده و پرداخت شده است " جناب وزیر و یا مسئول محترم ، لطفا دروغ تحویل ملت ندهید ،من دو سال است بازنشسته تامین اجتماعی شده ام . تا چندی پیش همیشه 11 هر برج حقوقم واریز میشد ، از دو ماه گذشته به 12 و 13 برج کشیده شد ( با در نظر گرفتن اینکه اگر به تعطیلی می خورد یکی دو روز عقب افتادن نرمال بود ) اما الان 15 دی ماه است و سه شنبه هم هست از واریز حقوق خبری نیست ! لطفا حقیقت را به مردم بگوئید تا مردم به شما اطمینان داشته باشند .
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:"...واریز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همه‌ماهه از پنجم شروع می‌شد و تا بیست و هفتم ادامه داشت. الان سازمان تصمیم گرفته که پرداخت‌ها را به صورت متمرکز و از طریق دفتر مرکزی سازمان انجام دهد..."
معلوم میشود این معاون محترم یا معنی"پرداخت متمرکز حقوق "را نفهمیده یا بینندگان وشنوندگان فرمایشات خود را کودن فرض کرده .مگر معنی "پرداخت متمرکز " "پرداخت در یک روز معین از ماه" است؟راستا حسینی با صداقت بگید رئیس سازمان منصوب احمدی نژاد واطرافیانش پولهای سازمان را بالا کشیده وکفگیر به ته دیگ خورده ومجبوریم فعلا پرداخت حقوقها را با حد اقا 15 روز تاخیر انجام دهیم.
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۸ فرزندیه بازنشسته
واقعا برای برخی مسولین متاسفم،که زورشون فقط به قشر بازنشسته وکارگرمیرسد اونوقت مال مردم را میلیارد میلیارد می خورند یه آب هم روش،تایه روزی گندش درمیاد یه نفررا میدازند زندان همشم دادگاهش به عقب میفته و آخرشم درخواست آزادی میکنه که پول را پس بده،یه سری هم با اختلاص زیاد میرند زندان و اختلاص وجرمی که حداقل طرف باید ده بار ادام بشه، به ده سال زندان محکم میشه،کجاست عدالت دربین ارگانها و سازمانها و قوه قضاییه؟!!!!!!!!!!!!!!!
خدایی هست و روزگارچنین نخواهدماند،مسولین بیخیال وبی احساس و......
صرف نمیکنه نظرم رو نذاشتین.همه تون سرتا پا یه گروهین
سلام .حقوق ما نهم بوده بعد شد دوازدهم وسپس چهاردهم این ماه هفدهم است واز حقوف خبری نیست تلفن گویا هم خالی بند شده
با این سه روز سه روزها دو ماه از حقوق ما میره تو جیب کی؟؟ آیا تو حکومت اسلامی خوردن حق مردم حرام نیست؟؟!! قبلا که حقوق ها سر ماه بود اومدن با همین روش کردنش به ترتیب حروف الفبا حالا باز با این روش میخوان بندازنش سر ماه با اینکارا پول خوبی تو جیبشون میره قبلا هم که مدیران تامین اجتماعی پول های خوبی به جیب زدن


من هر ماه دهم حقوق گرفتم امروز هیجدهم بود و بازم خبری از حقوق ما نشد معلوم نیست کی میخوان پرداخت کنن اون وقت میگن سه روز تاخیر داره چرا دروغ میگن!!!
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۸ مستمری نگیر
گفتن هر ماه سه روز عقب میفته ما نهم میگرفتیم برج دى باید هجدهم میدادن تازه زیر اطلاعیه تامین اجتماعى نوشته اگه به روز تعطیل بخوره روز قبلش واریز میشه روز قبلش که هیچ هجدهم هم که باید میدادن ندادن امروز نوزدهم یه روز دیرتر هم شده ندادن حداقل رو حرف خودتون بایستید حرف خودتون رو هم قبول ندارید
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۹ مستمری نگیر
گفتن هر ماه سه روز عقب میفته ما نهم میگرفتیم برج دى باید هجدهم میدادن تازه زیر اطلاعیه تامین اجتماعى نوشته اگه به روز تعطیل بخوره روز قبلش واریز میشه روز قبلش که هیچ هجدهم هم که باید میدادن ندادن امروز نوزدهم یه روز دیرتر هم شده ندادن حداقل رو حرف خودتون بایستید حرف خودتون رو هم قبول ندارید
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۱ مهم نیست چون ما مهم نیستیم
لعنت خدا برشما که اصلا" مردم را نمیفهمید. نفرین .نفرین .از نفرین مردمی که با حقمان بازی میکنید وتصمیم میگیرید اگر آدم هستید بترسید.
خدالعنتتون کنه .خدالعنتتون کنه .خدالعنتتون کنه .خدالعنتتون کنه .خدالعنتتون کنه .
این یعنی یک مبلغ کلان میلیاردی که دولت داره از حقوق بازنشسته ها می خورد و این حرام وارد حقوق تمام عاملان تصمیم ساز خواهد شد و گریبانشان را خواهد گرفت. خجالت بکشید مال یتیم و صغیر و ... همه در این مخلوط است.
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۹ دختر مستمری بگیر
اقا عوض اینکه مستمری بگیرو در نظر بگیرید بهش ظلم میکنید .بزرگتر شدن بچه تو سن مستمر بگیری خرج دانشگاه و ازدواج تو مستمر بگیری .حالا میگن مستمر بگیری درخت خشکه ......مریضی تو سن مستمر بگیری همه اینا دست به دست هم داده تا باز نشسته رو از پا در بیارن
الهی به حق امام حسین این پولی که از حق مادر پیرم به جیب میزنید خرج دوا درمون شما و خانوادتون بشه
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۱ دست تو جیب بابام
وقتی 4 ماه با تاخیر هر ماه سسه روز پرداخت بشه، آخر سال 12 روز بازنشسته ها طلبکار میشن. آیا برای این طلب بازنشسته ها هم برنامه ریزی شده؟
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۳ مستمری بگیر
مسوولین محترم ،نمی گویید بازنشستگان مخارجشون بالاتره،نمی گویید خرج بچه هاشون سنگین تره ،نمی گویید هزینه دوا ودرمان دارند و...چرا سه روز سه روز زودتر ندادید تا به قول خودتون هماهنگ بشه.اصلا این هماهنگی یعنی چی ؟ نمی گویید روی یک روزشم حساب وا کردیم .چرا جلوی خانواده خجالت زده مون می کنید؟ تکلیف این سه روز سه روزایی رو که دیر میشه وپرداخت نکردید چی میشه ؟ لطفا جواب بدید
واقعا مونده فقط پول این بازنشستگان را بخورید متاسفم این همه دزد جمع شده که آخرش چی الان بیستم هنوز خبری از حقوق نیست .دزد که از دزد بزنه شاه دزده .آفرین به تو بابک زنجانی
باسلام
واقعا" خجالت آوره شما فکر میکنید با یک مشت آدم ...... طرفید آخه یعنی اینقدر شلم وشورباست که کسی از شما نمی پرسه اونی که 13 ماه حقوق می گرفته و حالا 28 یا 29 یا ماه دیگه این تفاوت پرداختی به جیب چه کسی می ره بله اگه شما این تفاوت را به مستمری بگیری پرداخت می کردید اشکالی نداشت ولی نه اینکه این تفاوت به جیب شما بره واقعا" نمی دونم اون دنیا فقط باید ما جواب اعمالمون رو بدیم یا اینکه از شما هم جواب می خوان اینطور که معلومه اون دنیا هم ما فقیر وفقرا فقط جواب می دیم
ب نظر من این ذره پولم ندین...تا یکم شکماتون بزرگ تر بشه...
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۳ یک هموطن
خودکرده را تدبیر نیست.
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۰ کسی که کلاه ظلم سَرش نمیره
سه روز سه روز تاخیر یعنی بعد از 10 ماه حقوق 1 ماه بالا کشیدن. دزدی تو روز روشن. وقتی خدا می خواد جون مورچه رو بگیره اول بهش بال میده. زیاد به بالِت نَناز آقای نا محترم. دیگه از شماها گذشته که بخوام بگم از خدا بترسید چون دیگه گلوتون گشاد گشاد شده از بس حروم خوردید.
واقعا خجالت بکشید هنوز پول بازنشسسته هارو نرختید نمیگید از کجا بیارن شکمشون رو سیر کنن اول پنجم پول می‌ریختند بعد شد یازدهم بعد شد هفدهم حالا هفدهم گذشته ایشالا کی میریزید کم که میدید دیر هم میدید
خدا لعنتتون کنه. خدا ریشه تونو بخشکونه. با این طرح مسخره مارو بیچاره کردین به خاک سیاه نشوندین آبروی مارو بردین. چشمتون به 700 تومن حقوق بود
کار که نیست ... گرونی کمر شکنه. اینم ازین چندرغاز
خدااااااا لعنتتون کننننننه
سلام..
خیلی جالبه کمتر از یک ماه حقوق رو کم کم ندادید واقعا حق این بازنشسته ها خوردن داشت که کم کم یکماه از حقوقشون رو نداادید همون اول هم که زمانبندی کردید از سر ماه کم کردید تا به اواسط ماه رسیدید از اسبتون پایین بیاید راست میگید جلو اونایی رو بگیرید که به نفع خودتون دارن بالا میکشن نه بازنشسته ای که بعد از سی سال زحمت الان دلش به اب باریکه ای خوش بود..
من یک بازنشسته هستم سازمان تامین اجتمایی تا به حال هرچه خورده وبر کم نبو د ازجیب پیرمردها وپیرزنها هم میخواد بدوزه به دولت بگید که به مردمش ظلم نکند این آتش از زیر خاکستر دربیاد این دفعه دین وایمان را ازبین مبرد مبلغ برداشت از هر نفر میانگین بشرح زیر 700000ضرب در20روز می شود14000000 ریال ضرب در کل بازنشتگان می شود ............. ؟ حالا از این دوذی بالاتر
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۳ ع عنایتی
آقا 12700000 نفر بازنشسته هستند و اگر فرض کنیم حداقل 30000 تومان حقوق روزانه باشد. و با احتساب 10 روز تاخیر . پولی که به جیب می زنند
12700000*10*30000=381000000000 تومان (دزدی)
تا دیروز پول نفت می خوردین حالا که تمام شده افتادین به جان ضعیف ترین قشر جامعه.
البته جون زور دارین می تونید هر کاری که بکنید.
در ارومیه حتی طبق برنامه اخیر هم اقدام به واریز حقوق نمیکنند امروز 25ام دیماه وجمعه است از پرداخت حقوق خبری نیست در صورتیکه میبایستی روز قبل آن یعنی 24ام دیماه واریز مینمودند نکنید آقا اینکارهارو مردم گرفتارند
کسی که از خدا نترسد هرکاری میکند... خوردن حقوق مستمری بگیران برای ریس وزرا مثل آب خوردن است...نفرین خدا بر شما باد .. اما با این کار باعث شدید مردم بفهمند شما چوپان دروغگو هستید ... پسر و دختر مجرد دارند .. دانشجو دارند..مردم بیشتر نصف حقوق بازنشستگی برای دارو درمان هست.... انسان باشید بفکر مردم باشید..
خداپدراحمدی نژادروبیامرزه که هم حقوق مستمری بگیران رو زیادکرد,هم دزدگیرخوبی بود...حقوق روزدمزد من کارگر برای خورد وخوراکی که اون هم اکثرأ مثل الان که دوهفته است
یک دونه میوه نداریم ,یاگوشت نداریم وبا سیلی اونهم ازنوع دوبرصورت مون رو سرخ نگه میداریم. ومستمری مادرپیرم رو که ناشنواست , رومیزاریم برای کرایه جایی که زندگی میکنیم ,چون نمیشه اسمش رو خونه گذاشت.جواب صاحب خون روچی باید بدیم
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۳۵ محمدحسین زاده
بقران گناهه حروم خوری اینا همش بهانه اس پانزده روز میشه پانصد هزار تومان بقران گاز خونه رو ندادیم قطع کردن هجدهم میگرفتیم واسه هجدهم هم اخرین مهلت پرداخت بود یعنی تو اختار که تا ۲۴رم ماه ندادن گاز قطع شد که هیچ هنوزم قطع مونده بی انصافها شما دزدین دزد
با سلام به کسانی که سلام واحترام رو از یاد بردن وتمام هوش وذهنشون خوردن پول افراد ضعیفه .اون کسی که یادش اومد تا حقوق این افراد مظلوم با درآمد کم رو به تاخیر بیندازه ، یادش نیومد باید به این قشر کمک بیشتری از نظر پول وامکانات بکنه؟
از بس جیب خودش پر از پوله دیگه خبر از هیچ بی بضاعتی نداره. در یک صورت این فرد به یاد نیاز مندان میوفته که یک گرفتاری عظیمی در خانواده اش بیفته وحقوقش هر چند زیاد جوابگوی نیازش نباشه .
بهر حال .........................هر انسانی باید کاری کنه .که دعاپشت سرش باشه ،نه نفرین .چون بالاخره یه روز آه ونفرین بدجور گریبانگیر میشه.
با سلام به کسانی که سلام واحترام رو از یاد بردن وتمام هوش وذهنشون خوردن پول افراد ضعیفه .اون کسی که یادش اومد تا حقوق این افراد مظلوم با درآمد کم رو به تاخیر بیندازه ، یادش نیومد باید به این قشر کمک بیشتری از نظر پول وامکانات بکنه؟
از بس جیب خودش پر از پوله دیگه خبر از هیچ بی بضاعتی نداره. در یک صورت این فرد به یاد نیاز مندان میوفته که یک گرفتاری عظیمی در خانواده اش بیفته وحقوقش هر چند زیاد جوابگوی نیازش نباشه .
بهر حال .........................هر انسانی باید کاری کنه .که دعاپشت سرش باشه ،نه نفرین .چون بالاخره یه روز آه ونفرین بدجور گریبانگیر میشه.
باسلام میخواستم بگم حقوق باز نشسته باید برای تمامی بازنشستگان یک جا واول هربرج واریز شود این به چه معنی هست که طبق حروف الف با باشد حالا که سیستم هست سریع معلوم میشه چفدر باز نشسنه داریم به کره مریخ که نمی خوایم بریم این همه سخت می گیرن آخه نیاز دارن
واقعا تاسف آور هست. اینکه مدیران مسئول همچنین تصمیم گیری کردن و فکر کردن میتونن مردم رو با اسم طرح رفاه و متمرکز میتونن توجیه کنن. هر مستمری بگیر پانزده روز نصف حقوق یک ماهش تو این طرح کجا میره ؟ اگر گم نمیشه چرا شفاف سازی نکردن؟ اگر قصد به ندادن این مبلغ بود چرا صادقانه به ما مستمری بگیر ها نگفتن ؟
این گفته مسئول که سه روز تاخیر می کند واریز حقوق دروغ بزرگی است -شرم کنید وبترسید که ملت وقانون اسلامی راهم به مسخره گرفته اید -الان 15 روز است که حقوق مادرم که چشمش به چندر غاز حقوقی است که بیستو چهار سال شوهرش در یکی از ادارت جون کنده وماه به ماه حق بیمه اش نقدا کسر شده ودولت محترم هم سهمش را پرداخته -این شمائید که قصوری می کنید -بترسید از خدا -ملت را خر حساب نکنید
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۳ فقیر و بد بخت
با سلام به قشر مظلوم
میدونم بعضیا تون هستین که الان روتون نمیشه برین خونه چون پول خریدن نون رو حتی ندارید اما چه میشود کرد از کی باید شکایت کرد
با خوندن کامنتا ادم خجالت میکشه ...
امیدوارم مسءولین دلیل قابل قبولی واسه این کارشون داشته باشن....و شرمنده مردم نباشن سر پل صراط
امروز 27بهمن 94 ولی هنوز حقکق مادرم ریخته نشده با بیماری و قرص ک باید بخره با کرایه خونه ای ک باید بده با قبضهایی ک پشت سر هم میاد ووووو چرا باید به کی گفت امروز ففقط به چند مرکز بیمه تامیین اجتماعی زنگ زدم همه فقط بوق خورد و هیچ اپراتوری پاسخ نداد حتی انگار گوشی برمیداشتن و دوباره رو دسنگاه تلفن میزاشتم هنوز ساعت یک رب به 4 بعد از ظهرم بود و ساعات رسمی کار
حقوق یکماه را میخورند .... فکر کنید کمی
سلام،امروز 29 بهمن هست هنوز پول مستمری مادرم رو نر یختن ،قراربود سه شنبه 27 بهمن بریزن ...آخه این انصافه...مادرم بیماره ..چقدر منتظر این چندرغاز پول باشه آخه ،،از زمانی هم که فهمیده هنوز پولش رو واریز نکردن ،استرس داره ...خب این چه کاریه میخاین آدمو دق مرگ کنین؟؟؟
توروخدایه فکری برای مسکن مستمری بگیران بکنیدباچندرقازحقوق نه میتونیم خونه بخریم نه اینکه بااجاره نشینی پسندازی براآینده بچهای بی سرپرستنون داشته باشیم توروخدابه فکر بچهای یتیم ماهم باشید حداقل وامی برای خرید مسکن درنطربگیرید
حقوق بیمه بیکاری من دو ماه هست که پرداخت نشده
امروز اول اسفند 94 هست و من حقوق بیمه بیکاری برج 10 و 11 را هنوز نگرفتم.
مملکت اسلامیه !!!
4ماهه حقوق نگرفتم.
این چجور بیمه ای هست !!
قسطام عقب افتاد سودشو میگیره بانک
حقوقمو 4ماه ندادین سودشو بدین وگرنه حرومتون ...
برنامه هاتون همش بنفع خودتونه.نه جیب مردم.
این همه ادعا میکنید که به فکر رفاه بازنشستگانید؟لقمه رو ازپشت سرتان در دهان گذاشتید.بجای اینکه 15روز فاصله رو ایجاد کنید 15روز به عقب برمیگشتید یعنی بجای پنجم هر ماه ابتدا دوم ماه بعد سیم وماه بعدبیست وهفتم ماه قبل تا به بیستم برسین.اون وقت نمیگفتیم که یک ماه حقوقمان دزدیده شد
سلام چرا حقوق بیمه بیکاری رو نمیدید
چرا حقوق بیمه بیکاری ها پرواخت نمیشه؟
چرا حقوق بیکاری این ماه رو نریختن
چندم میریزن
و از کجا باید سراغ گرفت که کی حقوق بیکاری بهمن ماه رو میریزن؟؟؟؟
کی حقوق بیکاری رو واریز میکنید؟؟؟
طبق آنچه که با پیامک برای بازنشستگان و از کارافتادگان تامین اجتماعی اعلام شده بود ، بنده در 20 اسفند 1394 باید حقوق اسفند ماه خود را دریافت میکردم که تا الان یعنی ساعت 00:02 ( 12:02 بعد از نیمه شب)، هنوز حقوق بحسابم واریز نشده است، بخدا هر روزی که حقوق عقب میفته با کلی مشکل روبرو میشویم،
خواهشآ پرداختها دقیق و سر تاریخ گفته شده انجام شود
حقوق ما رو هر ماه بیستم میدادن ولی مال این ماه هنوز واریز نشده این دیگه چه مسخره بازی و لودگیه
اداره برق و گاز برای قبوضش صبر نمیکنه بانکها هم هر روز که میگذره دیرکرد قسطشونو میخوان
من یک بیمار سرطانی هستم همیشه 21 ماه حقوق مستمری خود را می گرفتم ولی هنوز نگرفتم وقتی حوققم دیر می شود دردهای استخوانیم بیشتر می شود . امروز 22 اسفند بود.ولی حقوق نگرفتم. کاش خداگونه رفتار می کردید.
من یک بیمار سرطانی هستم همیشه 21 ماه حقوق مستمری خود را می گرفتم ولی هنوز نگرفتم وقتی حوققم دیر می شود دردهای استخوانیم بیشتر می شود . امروز 22 اسفند بود.ولی حقوق نگرفتم. کاش خداگونه رفتار می کردید.
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۷ مستمری بگیر
خدا از سرتون نگذره امیدوارم میخوام بدونم حالا خود تون هم حقوق تون عقی افتاده مت هشتم حقوق میگرفتم االان که 23 اسفند هنوز حقوقم نیومده مرتب بانک واسه قسطم زنگ میزنه کرابیه خونه هم دارم خدا واقعا لعنتتون کنه حق چندروز حقوق مارو میخورین والله دیگه ایمانمون هن ازمون گرفتین امیدوارم اونیی که فکر کرده باهوش واین طرح پیاده کرد ورد سرطان به جون عزیزش بخوره
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۷ مستمری بگیر
خدا ازتون نگذره.علنا یه ماه حقوقمنو خوردید....مردمو مسخره کردن ادعای ایمانشنونم میشه....
ی مشت الاغ نفهم نشستن دارن پول چند هزار نفر بازنشسته رو میخورن صدای مردمم به هیچجا نمیرسه!ی دفه بزارن حقوق اسفند رو سال ۹۵ بدن دیگه!مردم گرفتارن بفهمین خاک برسرتون.ببخشید به الاغ توهین کردم
چرا حقوق بهمن واسفندو واریز نمیکنید با این حقوقیم که میدید خرج شب عیدمونم در نمیاد من مدتی که بیمه بیکاری میگیرم نمیدونم شب عیدمو چیکار کنم
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۷ مستمری بگیر
ما انسانها بی دلیل آفریده نشدیم .ما آمدیم امتحان شویم .من بوسیله شما امتحان میشوم شمابوسیله من ماهمه ورقه امتحان یکدیگریم در درگاه خداوند پس دراین امتحانات الهی روسفید باشیم .نگذاریداین آخرسال نزدیک شب عید عده ای ازکارافتاده مریض و بازنشسته برای حق خودشان التماس کنند همه این اعمال دردرگاه خداوند جواب دارد. خدایاشکرت که جهنم را آفریدی. برای آنها که این دنیا را برای بنده هایت جهنم کردند.
چه سخت وشکنجه آور است با هرصدای زنگ پیامک به سراغ موبایلت بروی وببینی پیامهای تبلیغات می باشد .وخبری از حقوق نیست غم دنیا روی همه وجودت می نشیند.که شب عید است وتوبعد از سالها محتاج اندکی پول برای شب عید هستی. خدایا تورا شکر و سپاس برای همه نعمتهایی که به مادادی. خدایا کمک کن امروز ۲۵ اسفندشد وتمام شد ولی حقوق مراندادند ای خدا به چه جرمی ای خدا من ناتوان قدرت از پله بالا پایین رفتن تامین اجتماعی برای پیگیری حقوقم راندارم .ای خدا رحم کن.
انشاالله بحق قران از گلوتون پایین نره همیشه یازدهم حقوق میگرفتیم تا الان نریختن شب عیده نخوردید ایشالا حق مردمو
انشاالله بحق قران از گلوتون پایین نره همیشه یازدهم حقوق میگرفتیم تا الان نریختن شب عیده نخوردید ایشالا حق مردمو
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۳ مجید پرتوی
لطفا" بفرمائید حقوق اسفند کی واریز میشود الان 27 اسفند است و دیگه بانکها تعطیل
الهی خیر نبینین که شب عیدی دل بچمو شکستین اخه چه جوری بهش بگم بخاطر بی وجدانی عده ای که خودشون حقوقای چند ملیونی میگیرن وزورشون میرسه ماهی هفتصد تومن برا ما واریز کنن با خودتون نمگین این بدبختی وکه سه ماهه حقوقشو هپولی کردین باید شب عید چکار کن
امروز 28 اسفنده ولی بیمه بیکاری رو نریختن هنوز.واسه کسی ریختن این ماه رو؟من سه ماه معوقه دارم نریختن هنوز.امیدی هست؟
اقایون واسه کسی بیمه بیکاری اسفند تهران رو ریختن؟خواهشا جواب بدید.مهمه
سلام من از برج 9 بیکارم برای بیمه بیکاری اقدام کردم کاراش رو انجام دادم اما گفتند شب عید واریز میشه .منی که چهار ماه بیکارم حتما به این پول در شب عید احتیاج دارم چرا کارگرها رو اذیت میکنید ما که هنینجوری خدا ما رو زده پس چرا این چندر غاز پول رو نمیدید الان روز سوم عید و من برای همسرم و بچه هام هنوز چیزی نخریدم از نداری در رو هم به روی کسی باز نمیکنم تا شرمنده نشم و ابروم نره.عیب نداره خدای ما هم بزرگه
دوست عزیز مقرری بیکاری دی وبهمن 94 من هم رو تا امروز پرداخت نکردن.متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست.
faghat mesle yaraneha mikhan 12mahesho bokhoran vali man age shode be daftare bala ha miram ta in hoghooghi ke bayad bishtar bashero behemoon bede pas lotfan shoma ham biayn residegi konid va jolo bime echtemai vaysin chetor melat vase eteraz mikonan yani ma vase haghemoon ke hoghoghe khodemoon va zajr keshidim echtema nakonim 1 adres bedin ke hame va har shahr va har roosta lotfan sati ba ham bezarin va tajamo konid in poolaro dg nazarim bokhoran
سلام امروز11فروردین هست روززن هست اما الان2سال هست اصلا به فکر روز زن نیستن
امروز ۱۷ فروردینه هنوز حق بیمه بیکاری بهمن و اسفند رو نریختن فروردین خم اضافه شد. اگر برای کسی ریختن لطفا خبر بده
من از اداره کار سوال کردم گفتن پانزده اردیبهشت حقوق هر سه ماه و با هم میریزن حساب
۴ ماه و باید بریزن که اینطوری
بهمن اسفند فروردین اردیبهشت
حالا فرض کنیم که بازم نریزن اونوقت چی؟!
امروز بیستم فروردین است وحقوق کسانی که قبلا پنجم دریافتی داشتند واریز نشده ملت اجاره خانه اقساط بانک وهزینه دارو ودرمان را با این تاخیر ظالمانه از کجابیاورند لعنت خدا برطراحان این قانون جدید.
سلام . حقوق بازنشستگی سال 95 پدره منو هم هنوز واریز نکردن باید طبق روال قبل عیدیهارو دیره دیر تا 28 اسفند واریز میکردن اما امروز 23 فروردین 95 هستش اما هنوز هیچ خبری از حقوق عیدیه پدرم نیستش و هر روز بنده میره عابربانک!و کارتشو نگاه میکنه و میبینه خالیه خالیه و هنوز هیچ عیدی بهش واریز نشده. این خیلی نامردیه در حق ما مردم بدبخت و ببچاره. تورو خدا اگه کسی میمونه چرا عیدی اسفندماه 95 رو هنوز واریز نکردن به منم بگه. بدجور نگرانم میترسم این نامردها اصلا واریز نکنند
اخه حقوق مستمری بگیران دیگه چیه که اینقدر عقب و جلوش میکنن مسولین خواهشا بازنشسته ها رو اذیت نکنین.
sad tooman mikhan bekeshan roo hoghoghe bazneshaste mofles jooneshon dare darmiad...dozdaye kesafat
یعنی واقعا پیام بعضی دوستانو خوندم اشک تو چشام جمع شد . ان شالله از گلوتون پایین نره که خون مردمو تو شیشه میکنید . به حق 5 تن سر خودتونو خانوادتون بیاد که این ملت رو بدبخت کردید . پدر منم یه کارمند حقوق بگیره که 25 سال خدمت کرده تو اماکن دولتی . این پول بازنشستگی ایه که از حقوق شون کم میکنیدو به خودشون نمیدید اونم بعد 30 سال . امیدوارم هرچی بد بیاری و بد یمن ای هست تو سال جدید به سرتون بیاد
این چه وضعشه آخه!؟؟ سه روز سه روز عقب انداختن و همینطوری پول نصف یک ماه رو خوردن حرف نزدیم , گفتن از این به بعد بیستم هر ماه پرداخت میشه اما ماه قبل بیستم جمعه بود ظهر بیست و یکم پرداخت کردن باز حرف نزدیم , الان چهار بعد از ظهر بیستم اردیبهشت و دوشنبه است باز حقوق رو واریز نکردن, بابا مردم مشکل دارن , بدهکارن , مگه حقوق بازنشستگی چقدره که شما اونم به جیب میزنین, واقعا جای تاسف داره
دوستانی که میان حقوق روزنه را ضربدر ۲۰ میکنن کاملاً اشتباه میکنن، شما اگر ماه اول که ۳ روز کم شد و ماه دوم ۶ روز و به همین ترتیب تا ماه پنجم که شد ۱۵ روز، این تعداد روزهایی که کم شد را جمع کنید میشود ۴۵ روز
تخمینی میگیم که حقوق روزانه ۳۰ هزار تومن باشه، این ۳۰ هزار را ضربدر ۴۵ روزی که ندادن بکنید مجموعاً میشه 1/350/000 تومان از هر بازنشست کم شده که این عدد اگر ضربدر تعداد کل بازنشسته‌های تامین اجتماعی بشه عدد خیلی بزرگی میشه
بخشی از این خوردن حق بازنشسته‌ها هم تغصیر خود بازنشسته‌ها است که متحد نیستن و بابت این موضوع تجمع نمیکنن
باز هم امیدوارم مسئولین رسیدگی کنن
فقط یک سوال دارم . آیا اگر حقوق خود کارگذاران بیمه و کلیه کسانی که قانون گذار هستن در این امور و رجال این بخش 1 روز فقط 1 روز به تعویق بی افته چکار میکنن !!!!
جواب رو هم خودم میگم : زمین و زمان رو به هم میدوزن و کلی هم بخاطر این 1 روز غرامت میخان
بسه دیگه بسه
آقا جون ما نه بچه هستیم و نه بیسواد میدونید جمع حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران چقدر است؟ آیا حساب کرده اید اگر این پول را در بانک بگذارند ، بهره روزشمار آن چقدر میشود؟ اگر نمیدانید بگویید برایتان حساب کنم تا ببینید چه کلاهی دارد سر ما میرود؟؟؟؟
ماگه این اسلامه من کافرم به شرفم قسم اینها باعث از بین رفتن ایمان مردم هستن اما نمیدونن که اگه ایمان نباشه دیگه مردم اونهارم قبول نداره دیگه خرافات بذاریدکنار .خودمون کردیم که لعنت برخودمان باد.
دکتر احمدی نژاد بیا
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۵ اسیر منصور حیدری
شما که 3رووز 3روز حقوق به تاخیر انداختی با هوش ....متفکر اگر وام از نزول خور بگیری شاید قبول کند ولی ....اما بنک نزول خور بدتر است گذشت می کند یا جریمه تاخیر می کند وقعا باید جمهوری اسلامی کل اقتصاد را باید به شما و امثال شماها بسبارد ................ولی خودت شکمت سیر خبر از مستمری بگیران 500یا600هزارتومانی نداری نان خشک با چای لاهیجان می خورند خدا حق این گروه را از شما وشما وشماهها بگیر به حق 5 تن
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۴:۰۱ یه بیمه بیکاری بگیر
خدا لعنتشون کنه. من از فروردین تاحالا حقوق بیمه بیکاری نگرفتم هرماه هم دارم میرم حضوری هامو میزنم، دیگه خسته شدم، گفتن این ماه معوقه ها پرداخت میشه دهم شهریور ولی هنوز ندادن، اخه میدونی چقدر برنامه داشتم و چقدر بدهی!!!!! لعنت به خوتون و همه کستون
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۰۵ مستمری بگیر بدبخت
قرار بود ما ۲۰هرماه دیگه ثابت حقوق بگیریم.تیرماه ۲۳ گرفتیم.مرداد ۲۲ گرفتیم.الانم ۲۲شهریوره و حساب خالیه.واقعا متاسفم همه جا رو گند زدید و دزدی کردین حالا چشمتون افتاده به این چندرغاز مستمری بگیر بدبخت.حقتونه مزدور عربستانی مصاحبه کنه بگه ایران جاییه که جووناش بیکارن و سرانش دزد
دزدی وبازم دزدی وبازم دزدی وماننداب خوردن بازم دزدی و این حکام اسلامی که سردرلاک خودفروبرده واظهاربی اطلاعی میکنند ومنتظر فکرتازه ای برای دزدی ازجیب شهروندفقیروبی چیزازطرف زیردستانشان نشسته اند وطلب پول دزدی وکمیسیون دارند ودرراس انها که همه میدانیم چه کسی قرارداردواقعا بی شرمی یه حکومت به اصطلاح اسلامی است.این پولها که هرسال به عذروبهانه ای بچه گانه کسرمیشود حاصل یک عمرفداکاری وعرق ریختن جوانانی بوده که به امید راحت زیستن درپیری انجام داده اندوهم اکنون دولت بی لیاقت کسری ها وبی کفایتی های خودش را همچون زالو ازخون کارگروبازنشسته ومستمری بگیرمیمکدتابرای رضای راس هرم دزدی وبزرگ زالوی راس حکومت بدهدتاکامش تلخ نشودوخشنودیش فراهم شود.ننگ برشما جای شما حکومت کردن برسیاره پلوتون است یابرخودتان ملت رااززندگی سیرکردید