وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج با یادآوری آغاز ثبت نام اینترنتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده توسط این سازمان از هجدهم مهر ماه جاری، عنوان کرد: هم اکنون ثبت نام اینترنتی نوسازی تاکسی‌های فرسوده در حال انجام است و این اقدام تا ۱۶ آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

پرویز اسکندری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، با اعلام این خبر گفت: دارندگان اتومبیل های فرسوده مدل های ۷۵ به پایین و ۷۶ تا ۸۴ می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

وی افزود: زمان ثبت نام دارندگان تاکسی مدل ۷۵ به پایین از تاریخ ۱۸ تا بیستم مهرماه جاری است و افرادی که تاکسی مدل ۷۶ و ۷۷ دارند در روزهای بیست و یکم تا بیست و سوم مهر ماه جاری برای ثبت نام به سازمان تاکسیرانی مراجعه و ثبت نام کردند.

اسکندری با اشاره به اینکه زمان ثبت نام برای دارندگان خودرو مدل ۷۸ و ۷۹ بیست و پنجم و بیست ششم همین ماه بوده است، گفت: به دلیل زیاد بودن تاکسی‌های مدل ۸۰، ثبت نام برای نوسازی این خودروها چهار روز و از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه جاری انجام شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج ادامه داد: روزهای سوم، چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری به ثبت نام تاکسی های مدل ۸۱ اختصاص یافته است.

اسکندری در پایان تاریخ ثبت نام تاکسی های مدل ۸۲ را روزهای ششم، هفتم و نهم آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: سه روز بعدی همان ماه به ثبت نام نوسازی خودروهای مدل ۸۳ اختصاص یافته و متقاضیان با این شرایط باید در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم آبان به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

نظرات  (۱)

۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۹ علی افراسیابی
ببخشید من قبلا ثبت نام کردم الان هم باید ثبت نام کنم