وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
محسن نظافتی افزود: تا این لحظه نحوه صدور روادید از جانب وزارت کشور عراق برای اربعین 94 مشخص نشده و ما هنوز نمی دانیم مبلغ قطعی ویزا چقدر است.
وی گفت: در پی آن هستیم که هزینه روادید را برای زائران ایرانی از 40 دلار کاهش دهیم و این موضوع در هیئت وزیران عراق بررسی خواهد شد.
نظافتی با اشاره به مراسم اربعین سال گذشته افزود: در مراسم پارسال یکباره اخذ روادید لغو شد و عده ای بدون پرداخت هزینه اعزام شدند اما امسال با درخواست وزارت کشور عراق، همه زائران یکپارچه و با هزینه ای یکسان تردد خواهند کرد.
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ما ستادی مرکزی تشکیل داده ایم که بیش از 26  نهاد و دستگاه مختلف در آن حضور دارند، گفت: این ستاد شامل ده کمیته نظیر حمل و نقل ، تغذیه ، اسکان و امور بهداشتی است که همه هماهنگی های لازم برای اعزام مناسب زائران در آنها انجام می گیرد.
مطالب مرتبط:
برای پیگیر اخبار ویزا و گذرنامه مربوط به اربعین 94 کلیک کنید

نظرات  (۵)

سلام
قضیه ویزا برای اربعین کی مشخص میشود که بدانیم رایگان هست یا باید چه مقدار پول برای ویزا بدهیم خواهشا جواب بدین تا برنامه ریزی کنم براخودم
پاسخ:
ویزا رو باید تو سایتش ثبت نام کنید فقط از طریق سایت ویزا میدن اینجا
بابا ماکه پول نداریم . توروقران بزارید رد بشیم بریم زیارت .اخه چرا انقدر سخت میگیرید
سلام خواهشن سریعتر وضعیت ویزا رامشخص کنید
پاسخ:
اینجا
ببخشید ی سوال دارم.من محصلم .پاسپورتم پنج سالس و الان ی سال وقت داره ولی سن من بیش از هجده سال شده ایا قانون دو میلیون ب منم میخوره؟؟؟؟
پاسخ:
با شماره هایی که در انتهای مطلب گذرنامه درج شده تماس بگیرید
امسال هم مثل پارسال خیلی ها بدون ویزا رفتن !!