وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از سال آینده آزمون آیین‌نامه گواهینامه رانندگی مانند کنکور سراسری به صورت متمرکز برگزار می‌شود. البته چندبار در طول سال تکرار خواهد شد.

 سردار اسکندر مومنی در نشست خبری که روز شنبه در مقر مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد اضافه کرد: همچنین از دهه فجر امسال تصمیم بر این شده که تمام خودروهای تولیدی که تمام استانداردها را رعایت کرده و یورو4 را دریافت کرده باشند با مدل سال 94 شماره گذاری خواهند شد و هیچ تفاوتی در قیمت آن با مدل سال 93 و 94 وجود نخواهد داشت.

وی همچنین درباره پرداخت جرایم رانندگی از طریق سامانه راهور 120 گفت: در حال حاضر جریمه هایی که با دوربین ثبت شده باشد را می توان از طریق این سامانه مشاهده پرداخت کرد، اما جریمه هایی که به صورت دستی اعمال شده فعلا امکان چنین خدماتی را نخواهند داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه در یکی، دو دهه اخیر تعویض پلاک نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برنامه هایی را در این زمینه پیش بینی کردیم. به عنوان مثال در تهران که دارای بیشترین حجم شماره گذاری است، پس از اتمام پلاک ایران 99، پلاک های ایران 10، ایران 20، ایران 30 و... ارائه خواهند شد البته ممکن است تغییرات دیگری در آن اعمال شود.

مومنی درباره آلودگی هوا از طریق موتورسیکلت ها نیز گفت: هم اکنون استاندارد یورو3 در مورد موتورها اجرا می شود اما توقع داریم که کف استانداردها بالا رفته و به استاندارد یورو 5 برسد که هم ایمنی بالاتری دارد و هم آسیب کمتری به محیط زیست می رساند. (ایسنا)

تاریخ خبر شنبه 25 بهمن 1393