وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

چگونه کارت و سند المثنی خودرو بگیریم

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور چگونگی دریافت خدماتی مانند سند المثنی خودرو را اعلام کرد.

سرهنگ سعید روحی در گفتگو با خبرنگار سایت راهور اظهار داشت: با عنایت به ابهام هموطنان در خصوص خدمات پس از شماره گذاری وسایل نقلیه کلیه اطلاعات لازم جهت راهنمایی متقاضیان دریافت خدمات در قسمت راهنمای خدمات –شماره گذاری   سایت راهور 120 درج و نامبردگان می توانند حسب  مورد مدارک و اطلاعات لازم را پیش از مراجعه به مراکز راهور از آدرس فوق کسب نمایند.

وی گفت: اگر مالک خودرویی کارت و یا سند سبز خودرو خود را گم کرده باشد برای دریافت سند سبز المثنی یا کارت خودرو المثنی می بایست مدارک ذیل را به همراه داشته و به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه نماید.

وی افزود  اگر مالک برای گرفتن کارت یا سند حاضر نمی شود و نماینده قانونی او قصد انجام این کار را دارد باید به هنگام مراجعه وکالتنامه قانونی جهت اخذ خدمات ارائه دهد.

  1. ارائه یک نوبت آگهی درروزنامه کثیرالانتشارمبنی برمفقودی یاسرقت شدن سندمالکیت وگذشت بیش از 10 روزازتاریخ نشرآگهی
  2. تکمیل فرم اطلاع ازعواقب کشف فسادوعودت آن درصورت یافت شدن
  3. حضورمالک یانماینده قانونی وی به همراه وسیله نقلیه درمرکزتعویض پلاک
  4. ارائه برگ عدم خلافی
  5. ارائه اصل مدرک احرازهویت(شناسنامه جدیدیاکارت ملی)

وی افزود  اگر مالک برای گرفتن کارت یا سند حاضر نمی شود و نماینده قانونی او قصد انجام این کار را دارد  به هنگام مراجعه باید وکالتنامه قانونی جهت اخذ خدمات ارائه دهد.

نظرات  (۲۱)

سلام خسته نباشید من کیفمودزدیدن و متاسفانه کارت موترمم توش بوده با با برگه بیمه موترم که الان از بیمش گذشته موتور رو زدم تو حیاط خونه ازش استفاده نمیکنم حالا باید چجوری کارت موترمو بگیرم ممنون میشم واضح بهم توضیح بدین
من ده سال پیش موتور خریدم سند فروش از خود مغازه گرفتم و مدارکم را گرفت گفت برای اصل سند و کارت و کارت سوخت باید صبر کنی بعد از چند وقت گفتند مدارکت گم شده باز مدارک دادم و دفعه بعد که مراجعه کردم از آنجا رفته بودند من هم چون دیگر استفاده نمیکردم موتور را گذاشتم کنار ولی حالا تصمیم به استفاده گرفتم الان نه سند داره نه کارت داره نه بیمه و نه پلاک جدید میخواستم بدونم باید چیکار کنم؟ فقط برگه خرید که بالاش نوشته سند فروش وسیله نقلیه رو دارم اگر بخوام موتور رو ببرم بیرون صددرصد توقیف میشه موندم چطوری ببرم برای انجام مراحل اداریش و همچنین اصلا نمیدونم باید از کجا شروع کنم خواهشا راهنمایی کنید. با تشکر
سلام من کارت ماشین فقط گم کردم موقع فروش مشکلی پیش میاد یا نه مرسی
برگه سبزه خودرومفقود گردیده ماشین نیز در پارکینگ میباشد جهت ترخیص ماشین چه مدارکی موردنیاز است
سلام من مدارک موتور گم کرده ام وسند دستی بود درسایت ثبت نگردیده و کارت موتور به اسم فروشنده است همه رو گم کرده ام حدود یکسال است تنها کاری کرده ام به اداره پست مراجعه کرده ام به نظر شما چکار کنم
باسلام . من دیروز غروب متوجه شدم پلاک موتورسیکلتم افتاده . خیابابونای اطراف رو گشتم اما پیدا نکردم . لطفا منو راهنمایی کنید از کجا باید شروع کنم برای اخذ پلاک المثنی . ممنون . 95/02/14
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۴ محمد خان محمدی
سلام خسته نباشید ,مشکل و سوال من هم شبیه اقا مجتبی است ,مغازه ایی که ازش موتور خریدم ,دیکه موتور فروشی نیست,پس در نتیجه ,بجز قولنامه رسمی چیزه دیگه ایی ندارم ,لطفا راهنمایی بفرمایید .
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۰ مریم طاهرنژاد
سلام خواستم بدونم کارت ماشینی که گم نشده ولی از همون ابتدا به دست صاحب ماشین نرسیده و در اداره پست موجود نیست و احتمالا برگشت داده شده را از کجا باید پیگیری کرد.
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۴ منوچهر سلیمانی
با سلام چندی پیش مامور پلیس بعد از توقف ماشین اینجانب درخواست کارت ماشین را کرد و اینجانب پس از ارایه کارت ماشین و کنترل آن توسط مامور کارت اشتباهی ماشین دیگری را به اینجانب تحویل داده است لطفا راهنمایی فرماییدجهت دریافت کارت ماشین می بایست به چه ارگانی مراجعه کنم
با سلام
تصادفی داشتم که مقصر هم نبودم اما به هر دلیل
مقصر شناخته شدم به هیات حل اخنلاف شکایت کرده با وجود اینکه ٦ سال از سن خود رو گذشته ونمیتواند از
بابت افت قیمت وجهی بگیرد حالا دست به مردم ازاری زده وکارت شناسایی خود را نمیدهد
خواهش میکنم راهنماییم کنید دستم به جایی نمیرسد !؟؟؟؟؟
سلام . برگ سبز و اصل سند کمپانی خودروی اینجانب(پراید) مفقود شده لطفا راهنمایی کنید اول برای کدام مورد باید اقدام شود و چگونه؟
سلام. وقت بخیر
من بگیر یک بنگاه نامردی افتادم و7 ساله که برای سند ماشین میدوم وپلاک وبرگ سبز بنام من هست ولی سند گم شده وطرفم جمع کرده رفته واطلاعی ازش ندارم وبخاطر همین تابحال نتونستم ماشینو بفروشم. لطفا راهنمایی نمائید که چطور میتونم سند المثنی بگیرم. متشکرم
سلام .برگه سبز وسندکمپانی باهم گم شده باید چکار کنم لطفا راهنمای کنید
۰۱ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۳۲ حسین نژادخیر
پیام
سلام من میخوام برم تایلند اما نمیخواستم وقتی برگشتم کسی بفهمه رفتم تایلند لطفا بگین پاسپورتم باید چیکار کنم آخه ویزای تایلند توش خورده
از زمانی که ماشین خریدم سند واسم صادر نشده اداره پست هم میگه تا کنون سندی را برام ارسال نکردن لطفا منو راهنمایی کنید
باسلام، درخرداد 98 دنا پلاس ثبت نامی 96 از نمایندگی گرفتم ولی تا الان که قریب به،5 ماه از تحویل خودرو میگذرد برگ سبز نیامده ،به هرکجا(نمایندگی،تعویض پلاک ،پلیس+10،پست )مراجعه کردم هیچکس پاسخگو نیست ،راهنمایی میخوام که ازکجا پیگیری کنم،ممنون
۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۷:۲۵ منیژه کریمی
سلام 45 روزه که برگ سبز خودرو بدستم نرسیده به اداره پست مراجعه کردم گفتند هنوز از ناجا به پست تحویل نشده تا چه زمانی بدستم میرسه
بنده یک ماهه ماشین صفر از نمایندگی تحویل گرفتم
سند و کارت ماشین اومده ولی برگ سبز به دستم نرسیده
هر کجا هم میرم اظهار بی اطلاعی میکنن لطفا راهنمایی کنید
۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۰۴ اکبرسلیمانب
سلام من سال ۹۳خودروی پرایددوگانه صفرخریداری کردم اماهنوزبعدازچندسال کارت سبزخودروبدستم نرسزده به نمایندگی سرزدم میگه پیش مانیامده پست میگه نیومده چکاربایدبکنم ممنون
سلام من 3 ماهه ماشین صفر خریدم از یرگ سبزش خبری نیست باید چیکار کنم ممنون09128602268
پاسخ:
به یکی دفاتر پلیس+10 مراجعه کنین لطفا