وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت ساخت مسکن‌های امید برای مستمری بگیران این سازمان، به عملیاتی شدن امضای تفاهم نامه مسکن امید اشاره و اظهار کرد: مطالعات در خصوص طرح مسکن امید از ابتدای سال آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا مذاکراتی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت مسکن انجام شده است. قرار بود تفاهم‌نامه مربوط در ماه قبل به امضا برسد اما به دلیل پرهیز از مشکلاتی که مسکن‌های اجتماعی در گذشته داشته‌اند، امضای تفاهم نامه به بهمن ماه موکول شد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به جامعه هدف مشمولان مسکن امید گفت: جامعه هدف متنوع است، به عنوان مثال مددجویان بهزیستی و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را در برمی‌گیرد.

 نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای سال آینده 200 میلیارد تومان از محل وجوه اداره شده خود برای مسکن امید در نظر گرفته است اظهار کرد:  طبیعتاً این گونه مسکن‌ها با مشارکت خود فرد و تسهیلات بانک‌ها و وجوه اداره شده سازمان، انجام خواهد شد.

شرایط دریافت حق بیمه از کارافتادگی

وی در خصوص حق بیمه از کار افتادگی گفت: هنگامی که از کارافتادگی شخصی کلی باشد و امتیازات آن بالای 66 درصد باشد فرد حداقل دستمزد را می‌گیرد اما اگر از کارافتادگی فرد کلی نباشد به این معنی است که شخص  می‌تواند کار کند، مبلغی را هم به عنوان از کارافتادگی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/