وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

به گزارش «ایثار»، مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ماموریت تعیین درصد جانبازی و از کارافتادگی جانبازان کشور، با اعزام تیم تخصصی کمیسیون پزشکی، جانبازان متقاضی در سه استان را تعیین درصد کرد.

مطابق با اعلام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این روز به طور همزمان کمیسیون تعیین درصد جانبازی در تهران بزرگ، شهرستان های تهران و استان های لرستان و خراسان رضوی تشکیل شد و متخصصان اعزامی نسبت به معاینه و تعیین درصد جانبازی جانبازان متقاضی اقدام کردند.

در این کمیسیون ها 171 جانباز در تهران بزرگ، 192 جانباز در شهرستان های تهران، 173 جانباز در استان لرستان و 179 جانباز در استان خراسان رضوی توسط متخصصان معاینه و تعیین درصد شدند.

نظرات  (۴)

چرا من سرباز که هشت سال قبل درمیدان تیر مجروع شدم وبعد طی کمیسیون که ۳۵ درصداز کار افتادگی گرفتم بهم حقوق تعلق نمیگیره آیا از دست دادن دید چشم چپم واقعا ۳۵ درصدی از کارافتادگی داره
چرا من سرباز که هشت سال قبل درمیدان تیر مجروع شدم وبعد طی کمیسیون که ۳۵ درصداز کار افتادگی گرفتم بهم حقوق تعلق نمیگیره آیا از دست دادن دید چشم چپم واقعا ۳۵ درصدی از کارافتادگی داره
صادق جان سلام.منم فرستادن کمسیون واسه از کار افتادگی .بخاطر دستم.بنظر شما چیکار کنم؟
سلام من در یک حادثه دچارجراحتی شدم و مدت حدودا یکماه بیمارستان بودم از ناحیه ساق پا ،ران پا و زانو و مچ دست (چپ)دچار شگستی شدم و به دلیل آمبولی چربی ۹روز درکما و در ای یی یو بستری بودم به به میزان۴۲درصد ازکارافتادگی برایم تعیین شده.آیا در نیروی مسلح مزایا و امتیازی دارد و در بازنشستگی چطور.لازم به ذکر است در زمان ساعت غیر اداری مسیر رفتن از اداره به منزل اتفاق افتاده و دارای حکم ماموریت هم بودم