وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

پرسنل شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح عزیز می توانند پس از تماس با سامانه 09621 به  صورت تلفنی دفترچه  خود را تعویض و شعب را برای دریافت دفترچه درمانی خود انتخاب نمایند...

نظرات  (۶)

سلام  برای دریافت دفترچه بیمه فرزند که یک هفته مانده به تولد چه مدارکی لازم است
پاسخ:
سلام..حتمابرید سریع بگیرید البته به ما مربوط نمیشه این خدمات! اما چون تجربه داشتم یکی از مواردش حضور سرپرستیه که بچه تحت کفالتشه دیگه از گواهی بیمارستان بگیر و ... باید شمابه دفاتر خدمات ساتا مراجعه کنید با همین تلفن تماس بگیرید
سلام دفترچه خانم من در مطب پزشک گم شده است. چه باید بکنم؟
با سلام ... من تحت تکلف پدرم بودم سه سال پیش بعد از ازدواج بیمه ام قطع شد الان به دلیل جدایی از همسرم قصد گرفتن دفترچه بیمه طبق معمول سه سال پیش را دارم لطفا رااهنمایی بفرمایید که کجا مراجعه کنم تا دوباره تحت سر پرستی پدرم قرار بگیرم ...
با تشکر 
با سلام.بنده سرباز امریه راه آهن می باشم. و همسرم در اداره ای مشغول کار می باشد و بیمه شده است.اکنون در بیمه سربازی بنده نیز تحت تکفل بنده نیز شده و از من حق بیمه ایشان کسر می گردد.حال سوال من این است که آیا بایستی ایشان را از تحت تکفل خود بردارم و اینکه چگونه دفترچه بیمه خود را دریافت کنم این توضیح را هم بدهم که بنده اکنون دفترچه بیمه سلامت دارم.با تشکر
سلام دفترچه بیمه من گم شده !! میشه راهنمایی کنید که چی کار باید بکنم ؟؟
من هرچه شماره ۸ رقمی زیر عکس رامیزنم میگه اشتباهه
باید چیکار کنم میخام دخترما ببرم دکتر واعتبار دفتر چه بیمه. تمام شده