وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: برای پرداخت خسارت حوادث راننده دیگر نیازی به برش کوپن های بیمه نامه نیست.

به گزارش ایسنا، عباس فراشیانی درحاشیه برگزاری نخستین همایش تخصصی کارشناسان با اشاره به اینکه تسهیل درفرآیند پرداخت خسارت شخص ثالث از اولویت های این مجموعه است، افزود:کارشناسان درحال حاضر خسارت های جانی را بدون رای دادگاه نیز رسیدگی کرده و درصورت احراز اصالت مدارک مربوطه خسارت به زیان دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی ادامه داد:‌برای دستیابی به این مهم جلسات متعددی با مسوولان وزارت دادگستری انجام و نظرمساعد آنان را کسب کرده و درصورتیکه رضایت طرفین مقصر وزیان دیده حاصل شود غرامت حوادث شخص ثالث جانی به سرعت به زیان دیده داده می شود.

فراشیانی اضافه کرد: هدف بیمه ایران درپرداخت خسارات جانی ناشی ازتصادفات جرحی، تسویه دیات درکوتاه ترین زمان ممکن است و هم اکنون نیز این مجموعه حتی پیش از صدور رای دادگاه و با گواهی پزشکی قانونی و سایر مستندات مربوطه خسارات را به ذینفعان و زیاندیدگان خود پرداخت می کند.

وی روانسازی و تسهیل درفرآیند پرداخت خسارت به زیان دیدگان و به اشتراک گذاشتن تجربیات کارشناسان را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد وافزود: شرایط و مقرارت جدید در دستورالعمل های مربوط به حوزه خسارات دیات شخص ثالث نیز دراین همایش برای حاضران تبیین خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران گفت: 50 درصد خسارت‌های پرداختی این مجموعه درحوزه ثالث بوده و 80 درصد این مبلغ به دیات جانی مربوط می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه ایران،محمد حیدری با اشاره به اینکه در10 ماهه گذشته بیش از 18 هزار میلیارد ریال درحوزه خسارت جانی به زیاندیدگان غرامت پرداخت شده است،افزود:‌هدف اصلی از برگزاری این همایش ایجاد وحدت رویه درچگونگی پرداخت ها و ارتقای کیفیت درارائه خدمات به بیمه شدگان وزیان دیدگان است.

وی با بیان اینکه یکی از الزمات اصلی ما افزایش میزان رضایت مندی مردم در دریافت خدمات است، تاکید کرد:‌درنظر داریم با استانداردسازی و انجام فرآیند یکسان سازی رسیدگی به پرونده های خسارتی به وحدت رویه انتهای پیام