وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۵:۴۶

اعلام جمعیت تهران در سال 95

با بررسی نتایج اولیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، جمعیت این استان حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر برآورد می شود.

نعمت الله ترکی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 با بهره گیری از 5 هزار نیرو در دو مرحله اینترنتی و مصاحبه حضوری در استان تهران برگزار شد که با اجرای بازبینی های مورد نیاز، نتیجه قطعی سرشماری استان تهران تا پایان ماه جاری اعلام می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: در بررسی های صورت گرفته قبل از اجرای سرشماری ، جمعیت استان تهران در حدود 12 میلیون و 500 هزار نفر پیش بینی شده بود که با جمع بندی نتایج اولیه ، این جمعیت در حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر برآورد می شود.

وی جمعیت شهرستان های استان تهران را بیش از 5 میلیون نفر اعلام کرد.

ترکی تصریح کرد: اولویت ستاد سرشماری استان تهران ، پرداخت حق الزحمه مأموران سرشماری است که این امر تا پایان هفته جاری نهایی می شود و پس از آن حق الزحمه ستادهای پشتیبانی استان تهران و شهرستان های استان نیز پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: از ستادهای سرشماری شهرستان هایی که در بخش ثبت نام اینترنتی حائز رتبه های اول تا سوم شده اند نیز با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل می آید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افزود : به تمامی افرادی که نسبت به ثبت اطلاعات خانوار به صورت اینترنتی اقدام کرده بودند، دو گیگابایت اینترنت رایگان داده شد.

وی با اشاره به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان قرچک گفت: بر اساس برآورد اطلاعات سال 90 ، جمعیت شهرستان قرچک 240 هزار نفرپیش بینی شده بود که با بررسی نتایج اولیه این سرشماری ، جمعیت این شهرستان بالغ بر 258 هزار نفر خواهد بود.

۹۵/۰۹/۱۷