وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

ردیابی گوشی

همیشه وقتی گوشی افراد به سرقت می‌رود، دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند گوشی خود را بیابند، اما قبل از به سرقت رفتن گوشی باید این راهکارها را پیدا کرد. همراه اول به همین منظور سرویس ردیابی گوشی را برای مشترکان خود فراهم کرده است. مشترکان همراه‌اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته خود می‌توانند شماره سریال گوشی مفقود شده یا دزدیده شده را (مندرج روی جعبه گوشی) از طریق خطوط دایمی همراه‌اول، از طریق شماره‌گیری کد #سریال گوشی*۲۱۴۱*۱۰* و یا ارسال کد ۲۱۴۱ به شماره ۱۰ اقدام کنند. سرویس ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال، به جست‌وجوی گوشی مفقود شده می‌پردازد و در پایان در صورت موفقیت در ردیابی گوشی، نتیجه را از طریق پیامک به اطلاع مشترک می‌رساند تا وی سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند.

مشترکان همراه اول می‌توانند با گرفتن رمز دوم و عضویت در سرویس «همراه من»، علاوه بر استفاده از امکانات متنوع این سرویس، در صورت دزدیده شدن گوشی خود، سیم‌کارت خود را به راحتی بسوزانند.

در «همراه من» خدماتی به مشترکان دایمی ارایه می‌شود که دسترسی به آن‌ها با رمز عبور یک‌بار مصرف میسر نیست و نیاز است تا مشترک رمز دوم داشته باشد. علت نیاز به رمز دوم برای سرویس‌های ویژه این است که برخی از سرویس‌های موجود در «همراه من» مانند مشاهده ریز مکالمات حاوی اطلاعاتی شخصی و محرمانه هستند، لذا ارایه این سرویس‌ها با رمز عبور یک‌بار مصرف میسر نیست.

برای گرفتن رمز دوم می‌توانید درخواست فعال‌سازی خدمات غیرحضوری خود را با ارسال عدد ۱ به سامانه ۸۹۶۹ ثبت کرده و سپس جهت فعال‌سازی سرویس با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و یکی از ادارات مشترکان تلفن‌همراه در سایر استان‌ها مراجعه کنید.

پس از فعال‌سازی خدمات غیرحضوری، رمز دوم خود را با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۸۹۶۹ و یا طی تماس با ۹۹۹۰ یا از طریق کد #۲۱۲*۱۰* دریافت کنید.

منبع

۹۴/۱۱/۲۷