وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

عیدی بازنشستگان و موظفین محترمی که واریزی آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب صندوق انجام می‌شود همزمان با حقوق بهمن ماه ۱۳۹۴به حساب بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همچنین همزمان با ۲۲ بهمن ماه، استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان با تعداد کل ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته به سامانه پرداخت مستقیم حقوق منتقل شدند و حقوق بازنشستگان و موظفین استان‌های فوق به صورت مستقیم به حساب‌های ایشان نزد بانک صادرات واریز می‌شود.
حسین بخشی‌زاده افزود: بدین ترتیب از ۳۱ استان کشور و با تعداد یک میلیون و ۲۶۸ هزار بازنشسته و موظف، ۱۳استان با تعداد۶۷۴ هزار نفر بازنشسته و موظف، حقوق خود را به روش پرداخت مستقیم دریافت می‌نمایند و می‌توانند فیش‌های حقوق خود را از دستگاه‌های ATM بانک صادرات سراسر کشور دریافت نمایند.
بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سامانه پرداخت مستقیم حقوق، در راستای سیاست‌ها و راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین تأکید مدیرعامل صندوق برای تسهیل و سرعت در پرداخت حقوق به بازنشستگان کشوری مشترک این صندوق و پرهیز از مراجعات پی در پی از آبان ماه سال جاری راه اندازی و اجرایی شده است.
منبع: ایسنا
۹۴/۱۱/۲۵