وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

ازین به بعد مشمولانی که برگه اعزام به خدمت دارند و غیبت خورده اند به هر دلیل ,برای بخشودگی غیبت می توانند درخواست رفع غیبت را بصورت الکترونیکی و اینترنتی در سایت نظام نظام وظیفه پلیس ثبت کنند.


متقاضی گرامی

قبل از ثبت درخواست خود به نکات زیر توجه بفرمائید:

1-این بخش تنها مربوط به مشمولانی می باشد که دارای برگه اعزام به خدمت می باشد که غیبت برای آنان ثبت شده باشد.

2-ثبت درخواست به منزله تائید رسیدگی به درخواست و رفع غیبت نمی باشد درخواستهای ارسالی پس از دریافت بررسی و در صورت استحقاق ، رفع غیبت خواهید شد.

این خدمت بزودی ارائه میگردد

سایت ثبت در خواست رفع غیبت سربازی

police.ir/?siteid=25&siteid=25&fkeyid=&siteid=1&pageid=3514

نظرات  (۳)

من خودم معلولم هرکاری کردیم برادرم را معاف نکردن حالا ۱۲ماه خدمته حالا به دلیل دیر پرکردن دفترچه اعظام ۶ماه اضافه خدمت خورده راهی برای بخشش ای شش ماه هست لطفا جواب بدین.
پاسخ:
اینجا
۱۸ دی ۹۷ ، ۲۱:۳۵ نوروز ابراهیمی
سلام خسته نباشین من بعد تمام کردن دانشگاه پسر داییم فوت کرد منم خیلی وابسته بودم افسرده شدم شش ماه دیر اومدم سنواتی اومد برام حالا پدرم جانبازی دارد و کسر برام اعمال نمیشود
۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۱۵ یونس قویدل
با عرض سلام
من امسال فارق التحصیل شدم کنکور دادم ودانشگاه روزانه قبول شدم نرفتم برای سربازی نوشتم بعد تاریخ اعزامم 9.19بود من سه روز دیر رفتم بخاطر اینکه توی سازمان سنجش کشور کار داشتم بعد که رفتم خودمو معرفی کنم دیر شده
چون من زود ثبت نام کردم میشه من ببخشند
یا اگر امسال دانشگاه قبول شم میتونم برم