وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

شرکت راه آهن در هماهنگی با ستاد اربعین و برای خدمت رسانی به زائرین اربعین سال 94 برنامه حرکت و فروش و سایت بلیت قطارهای مسافربری خود را برای این ایام اعلام کرد:

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای جابه‌جایی زائران امام حسین(ع) در تاریخ ٬۶ ۷ و ۸ آذرماه روزانه یک قطار فوق‌العاده از تهران به سمت خرمشهر حرکت می‌کند. چنانچه از این قطارها استقبال شود تعداد این قطارها به روزانه ۲ رام قطار افزایش می‌یابد.

 قطارهای فوق العاده در نظر گرفته شده اتوبوسی با میانگین ظرفیت ۷۰۰ نفر هستند که به این ترتیب با احتساب حرکت ۲ رام قطار فوق‌العاده در هر روز از تهران به اهواز و خرمشهر روزانه حدود ۱۴۰۰ نفر به مقصد منتقل می‌شوند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن یادآور شد: علاوه بر قطارهای در نظر گرفته از مبدأ تهران٬ برای حدفاصل اهواز تا شلمچه نیز قطارهای محلی یا حومه‌ای در نظر گرفته می‌شود و طبق برنامه روزانه تا ۴ سیر در این مسیر خواهند داشت.

وی گفت: بعد از اربعین و در روزهای ۱۲ ٬ ۱۳ و ۱۴ آذرماه نیز روزانه تعداد یک یا دو رام قطار از شلمچه به سمت تهران سیر خواهند داشت.

متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام منتهی به اربعین می‌توانند برای تهیه بلیت قطار مورد نیاز خود از طریق مراجعه به آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز یا پایگاه اینترنتی راه‌آهن به نشانی www.rai.ir اقدام به تهیه بلیت کنند. همچنین می توانند از طریق سامانه صدای مسافر به شماره تماس ۵۱۴۹ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان حرکت قطارها و غیره اقدام کنند.