وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برنامه‌های جدید این سازمان برای بازنشستگان را اعلام کرد.

ایسنا، سردار گودرزی در نشستی خبری به بیان مهمترین برنامه‌ها و اقدامات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح پرداخت و گفت: جامعه هدف گسترده‌ای داریم و بازنشستگان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع تحت پوشش ما هستند.

وی افزود: چند هدف را در دوره مدیریت جدید این سازمان دنبال می کنیم، نخست آنکه برنامه ریزی‌ها منجر به افزایش کرامت و عزت بازنشستگان شود.همچنین قصد داریم به گونه‌ای حرکت کنیم که هیچ تنش و حاشیه ای برای بازنشستگان ایجاد نشود و فعالیت ها مستمر و پایدار و فراگیر باشند.

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در ادامه از افزایش سقف و میزان وام بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: مبلغ وام قرض الحسنه را به پنج میلیون تومان افزایش دادیم و پیش بینی می کنیم تا پایان سال 120 تا 150 میلیارد تومان وام به 40 تا 50 هزار بازنشسته نیروهای مسلح اعطا کنیم.

وی همچنین به عقد قرارداد جدیدی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا اشاره و عنوان کرد: طی قراردادی که امروز با اتکا بسته شد، سه امکان جدید برای بازنشستگان پیش‌بینی شده است. نخست استفاده از اقلام فروشگاه‌های اتکا در بخش سوپری است. قبلا تخفیف از اقلام بخش سوپری برای شاغلان نیروهای مسلح 15 درصد بود؛ اما ما این مبلغ را برای بازنشستگان به 25 درصد افزایش دادیم. در شش ماهه اول امسال 2 میلیون مرتبه خرید با تخفیف 25 درصد از سوی بازنشستگان انجام شده است و ما ماهانه 0.2 میلیارد تومان یارانه به اتکا برای مابه‌التفاوت تخفیف 15 تا 25 درصدی می‌پردازیم.

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح افزود: در دهه فجر میزان اقلام روغن، گوشت، برنج و مرغ برای بازنشستگان 2 برابر شاغلان نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد و ما 65 میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخفیف داده‌ایم.

گودرزی افزود: خرید لوازم خانگی تا سقف 10 میلیون تومان از اتکا برای شاغلان با اقساط 10 ماهه امکانپذیر بود که این بازه بازپرداخت بازنشستگان به 24 ماه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: قبلا ارتباط بازنشستگان با ما قطع بوده و آنان نمی‌دانستند چگونه مشکل‌شان را با ما در میان بگذارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند. در همین راستا از حدود یک ماه گذشته سامانه پاسخگویی بازنشستگان را راه‌اندازی کردیم و این افراد می‌توانند از طریق شماره تماس 09621 سوالات خود را مطرح کنند و کارشناسان ما به صورت تلفنی پاسخ را به آنها منتقل نمایند.

رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح همچنین به افزایش فضاهای رفاهی برای بازنشستگان اشاره و اظهارکرد: پیش‌بینی شده است بازنشستگانی که تعاونی تشکیل دهند، از تسهیلاتی برخوردار شوند. براین اساس به ازای هر عضو یک تعاونی، مبلغ 5 میلیون تومان وام با کارمزد 3 درصد تعلق می‌گیرد.

گودرزی با بیان اینکه به دنبال کاهش تصدی‌گری سازمان بازنسشتگی هستیم و سعی می‌کنیم از ظرفیت‌ها و امکانات بیرون از سازمان استفاده کنیم، گفت: تعاملاتی را با کانون‌های بازنشستگی نیروهای مسلح آغاز کرده‌ایم.