وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت:‌ معلمان مدارس ایرانی در امارات سال‌هاست با ویزای دبی فعالیت می‌کنند که تاکنون هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نشده بود، اقدام اخیر پلیس العین بیشتر به یک بهانه‌تراشی شبیه است.

رسول پاپایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص احضار 13 معلم زن ایرانی به دادگاه امارات اظهار داشت: احضار 13 معلم زن ایرانی تکذیب می‌شود و این خبر صحت ندارد،‌ و هیچ فردی احضار نشده است.

وی افزود: سرپرست مدارس ایرانی و مسئولان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانی با مسئولان قضایی امارات دیدار و گفتگو کردند؛‌ بر اساس مجوز رسمی دولت امارات به سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی که زیرنظر سفارت فعالیت می‌کنند، اجازه داده شده است تا در شیخ‌نشین‌های مختلف کشور امارات از جمله العین به فعالیت مدرسه داری و آموزشی بپردازند.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به صدور این مجوز امیدواریم که به‌زودی شاهد حل مشکل معلمان بازداشت‌شده باشیم.

پاپایی بیان کرد: مدارس ایرانی در امارات سالهاست با توجه به این مجوز با ویزای دبی فعالیت می‌کنند و نیازهای آموزشی خود از جمله معلمان را در امارت العین تأمین می‌کنند. تاکنون در این زمینه هیچگونه مشکلی ایجاد نشده بود به همین دلیل این اقدام پلیس العین و شکایت وزارت کار عجیب و بیشتر  به یک بهانه‌تراشی شبیه است.

وی عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش بلافاصله بعد از دریافت این خبر با دستور وزیر آموزش و پرورش اقدامات حمایتی از قبیل معرفی وکیل و هماهنگی با وزارت امور خارجه و پیگیری‌های قضایی را در دستور کار قرار داده است و امیدواریم با توجه به تلاش‌ها وپیگیری وزارت خارجه امور خارجه هر چه سریعتر شاهد آزادی معلمان ایرانی در امارات باشیم.

انتهای پیام/