وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان هم‌زمان با برگزاری دهمین همایش ملی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از آغاز ثبت‌نام وام 2 میلیون تومانی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از ظهر امروز در سایت این صندوق خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در دهمین همایش ملی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که روز یکشنبه نوزدهم مهرماه در وزارت تعاون برگزار شد، اظهار داشت: در این دولت هر کسی مسئولیت قبول کند کار سختی است.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که بازنشستگان با آن روبرو هستند و باید تدبیری برای آن اتخاذ شود افزایش حقوق بازنشستگان است که با توجه به افزایش تورم در بین سال‌های 84 تا 92، باعث کاهش قدرت خرید بازنشستگان در حد ناراحت‌کننده‌ای شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: وقتی دولت متناسب با تورم حقوق بازنشسته را افزایش دهد لطفی به او نکرده بلکه فقط قدرت خریدش را حفظ کرده است. این بحث برای ما 24 هزار میلیارد تومان بار مالی دارد.
وی از افزایش تعداد وام‌های پرداختی به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: این وام‌ها برای سال جاری به تعداد 250 هزار وام افزایش پیدا کرده و ثبت‌نام آن از امروز در سایت این صندوق آغاز می‌شود.
اسلامیان همچنین در خصوص بحث درمان و بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق گفت: آرزو دارم همانطور که بسیاری از چیزها در کشور قیمت دارد، قیمت سلامت مردم نیز مشخص باشد. امسال در بحث بیمه تکمیلی حدود هزار میلیارد تومان از منابع صندوق اختصاص دادیم و دو سال است که مجلس حتی یک ریال بابت بیمه تکمیلی به ما نداده است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان گفت: امیدواریم در مسیری قرار بگیریم که کرامت و عزت بازنشستگان رعایت شود و آنها به نقطه‌ای برسند که با راحتی و‌ آسایش زندگی کنند.
در پایان این مراسم، از برخی بازنشستگان نخبه برگزیده صندوق بازنشستگی کشوری آقایان دکتر مهدی بهزاد، دکتر علی‌اکبر فرهنگی، دکتر مسلم بهادری، دکتر محمدتقی روحانی راندکوهی، ایرج راد و برخی بازنشستگان نمونه پیشکسوت و بازنشستگان خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.