وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

مدیر واحد فناوری اطلاعات سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از راه‌اندازی سامانه ملی پرداخت الکترونیک عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان خبر داد.
سیاوش مزینانی با اشاره به راه‌اندازی این طرح در آینده نزدیک، اظهار کرد: در راستای راه‌اندازی طرح ملی پرداخت عوارض خودرو در استان کارگاه آموزشی ویژه مسئولان دفاتر پیشخوان دولت در تالار اجتماعات مرکز علمی کاربردی شهرداری‌های مشهد برگزار شد.
 
وی افزود: حدود 200 نفر از مسئولان دفاتر پیشخوان دولت از مشهد و شهرستان‌های سراسر استان در این کارگاه آموزشی با نرم‌افزار و نحوه پرداخت عوارض خودرو از طریق این سامانه ملی و خدمات‌رسانی به مردم در این حوزه آشنا شدند.
 
مدیر واحد فناوری اطلاعات سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با بیان اینکه عوارض خودرو در گذشته در شهرداری‌ها اخذ می‌شد، ادامه داد: پرداخت عوارض خودرو از طریق این سامانه ملی همگام با تعدادی از استان‌های کشور به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و جلوگیری از اتلاف زمان به عنوان خدمتی جدید در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان امکان‌پذیر است.
 
وی بیان کرد: سرعت عمل، کاهش مراجعه‌های شهروندان به شهرداری‌ها و یکسان‌سازی تعرفه‌های عوارض خودرو و ... از مزایای اجرای طرح پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه ملی است که زیرساخت‌ها و امکانات آن توسط سازمان‌های همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد فراهم می‌شود.
مرجع : خبرگزاری فارس